justinjh12 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) mensen ik ben iets verder gekommen met gta4 maar ik vind dit raar ik was op de kermis en ik zocht iets maar toen wou ik in zo een atracie en die dee het niet weet iemand waarom niet ? en het is voor de XBOX360 mensen die ook een hebben stuur me een mail Bewerkt: 24 mei 2009 door Hanneswasco Topictitel verduidelijkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 1st date - Michelle. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj101 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Helaas kan je ook niet in de attracties omdat de kermis in "verbouwing" is! Dus niemand kan erin. Bewerkt: 24 mei 2009 door cj101 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Helaas kan je ook niet in de attracties omdat de kermis in "verbouwing" is!Dus niemand kan erin. idd, je zult er nooit niet in kunnen gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Playah Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Hier was ook al een topic over! KLIK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 mei 2009 Stom iets. In GTA IV zegt Michelle dat ze er een Las Venturas Themapark van maken, of dat hij gesloten is vanwege de gamele veiligheidsvoorzieningen, maar in GTA CTW zit de kermis weer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.