Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik zit met een irritant probleempje.

Als ik gebruik maak van politie/brandweer of ambulance krijg ik op geen enkele manier die sirene aan. (dit rijdt wat gemakkelijker).

Ik weet niet hoe vaak ik al op H heb liggen rammen. Ook heb ik hem eens op een andere toets gebind. Ook dit werkt niet. (ook 2 keer snel achter elkaar werkt niet)

Iemand een idee?

MVG Erik

Geplaatst: (bewerkt)

Ten eerste: Welkom op het forum!

Misschien heb jij het probleem dat je andere instellingen hebt. Probeer eens naar het Pauze-Menu te gaan, dan Options -> Controller Setup -> Redefine controls -> Vehicle controls. Dan kijk je waar je de "Horn" (staat meestal ergens in het midden) hebt staan, hierachter staan de controls die je daar voor gebruikt. Staat er bijvoorbeeld "rshift" achter, dan moet je teruggaan naar je spel, en als je in een auto van de overheid zit eens heel kort op de Rechter(!) Shift drukken (een maal!).

Je moet maar eens kijken of het daar aan ligt, want misschien zit je op de verkeerde controls te drukken. :)

Met vriendelijke groet,

Die Hard :cya:

Bewerkt: door Die Hard
Geplaatst:

Hoi,

Bedankt voor je reactie.

Helaas is dat niet het geval. Bij de controls staat simpelweg de key H. (heb het trouwens wel uitgeprobeerd wat je zei)

MVG Erik

Geplaatst:

Dat is idd ook lastig om aan te krijgen, er is helaas niks voor, je zult gewoon moetne blijven drukken, houdt hem sowieso ff vast, maar neit alnger dan een seconde

Geplaatst:

als je h of capslock bij mij, 1 keer snel indrukt gaat de sirene aan en als je hem lang inhoud gaat de toeter af.

Geplaatst:

zon probleempje heb ik ook...

simpelweg geen bijgeluiden zoals het laden van een geweer enz enz.

brand er wel een soort blauw/rood licht boven de auto?

zo ja dan is het een andere instelling.(weet niet zo gauw welke)

Geplaatst:

Misschien raar vraagje, maar doet je H toets het normaal gesproken wel?

Kan ook een toetsenbord probleem zijn. En hoe schoon is je toetsenbord?

Na verloop van tijd kan je toetsenbord nogal vuil worden en hoopt zich allerlei rommel tussen de toetsen.

Geplaatst:

Mijn H toets doet het prima. De normale toeter doet het wel gewoon! ik krijg alleen de echte sirene van bijvoorbeeld politie en brandweer niet aan. Deze voertuigen hebben een normale toeter en sirene. De normale werkt altijd alleen de sirene krijg ik niet aan.

MVG Erik

Geplaatst:

Je kunt een moord plegen, dan komt de ambulance aan, MET sirene.

Iets stouts doen bijv. een politieman doden, komt de politie MET sirene aan.

Een brandje stichten : Brandweer met sirene.

Zo kun je ook met sirene rijden.

Geplaatst:

Soms heb ik dit probleem ook, de oplossing is dan dat je heel snel je H knop in moet tikken. Blijf doortikken tot de sirene aanspringt.

Geplaatst:
Je kunt een moord plegen, dan komt de ambulance aan, MET sirene.

Iets stouts doen bijv. een politieman doden, komt de politie MET sirene aan.

Een brandje stichten : Brandweer met sirene.

Zo kun je ook met sirene rijden.

Leuk bedacht maar het moet gewoon werken...

Daarbij komt ook dat het de vorige keer dat ik dit spel speelde (jaartje geleden) dat het het wel naar behoren deed.

Geplaatst:

Heb je mods geinstaleerd, voornamelijk fout gescripte CLEO Mods kunnen dit soort problemen veroorzaken.

Geplaatst:

Ik heb ook wel is problemen met de sirene...

De knop H werkt nooit goed dan toeter je meestal inplaats van dat de sirene aan gaat.

Caps Lock werkt bij mij wel altijd ^_^

Als dat ook niet werkt moet je even bij Control Options kijken of het komt misschien omdat je een bepaalde mod hebt geïnstalleerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...