Jump to content

Free roaming game

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik ben dus op zoek naar een free roaming game, aangezien ik gta nu wel ff zat ben. die sticky's hierboven zijn zo out-dated en incompleet als wat, dus begin ik maar een nieuw topic.

ik ken nu deze free roaming games:

- Oblivion

- Mercenaries 2 (beetje slecht geport...)

- just cause

- just cause 2 (nog niet uit, ga ik zeker proberen als ie uit is)

- Mafia

- Mafia 2 (same als just cause 2, zeker proberen)

- Fallout 3 (beetje vergelijkbaar met oblivion, maar ik kan niet wennen aan die sfeer)

- The godfather

- The godfather 2 (nog niet geprobeerd, leuk?)

zijn er mischien nog games (naast deze dus) die jullie me aan kunnen raden? het maakt me niet zo veel uit welk genre het is (rpg, gta-clone) maar ik ben wel erg fan van en open-wereld.

Geplaatst: (bewerkt)

Saints Row 2. Erg leuk en vooral veel leuke cheats :puh:

EDIT: Gtaboy was me voor.

Bewerkt: door Djmaddox
Geplaatst:

Just cause en mafia heb ik dus al, vooral mafia is geweldig. maar ik zoek dus iets nieuws. is saints row 2 een beetje goed? ik hoor er niet echt goede berichten over =/

Geplaatst:
Just cause en mafia heb ik dus al, vooral mafia is geweldig. maar ik zoek dus iets nieuws. is saints row 2 een beetje goed? ik hoor er niet echt goede berichten over =/

Waarop wil je hem gaan spelen?

Geplaatst: (bewerkt)

oh, Pc

Edit - oeps, ik zie net dat een paar topics hieronder iemand precies hetzelfde heeft gevraagt. al word ik daar ook niet veel wijzer van... anyway, iemand moet die sticky's een beetje bijhouden, anders kunnen ze net zo goed weg...

Bewerkt: door tommyfrogy
Geplaatst:

Misschien is Infamous wel leuk voor jou, je kunt erin freeroamen maar vooral springen en rennen. zoiets als Mirror's edge maar dan free + actie.

Geplaatst:
Hey, ik ben dus op zoek naar een free roaming game, aangezien ik gta nu wel ff zat ben. die sticky's hierboven zijn zo out-dated en incompleet als wat, dus begin ik maar een nieuw topic.

ik ken nu deze free roaming games:

- Oblivion

- Mercenaries 2 (beetje slecht geport...)

- just cause

- just cause 2 (nog niet uit, ga ik zeker proberen als ie uit is)

- Mafia

- Mafia 2 (same als just cause 2, zeker proberen)

- Fallout 3 (beetje vergelijkbaar met oblivion, maar ik kan niet wennen aan die sfeer)

- The godfather

- The godfather 2 (nog niet geprobeerd, leuk?)

zijn er mischien nog games (naast deze dus) die jullie me aan kunnen raden? het maakt me niet zo veel uit welk genre het is (rpg, gta-clone) maar ik ben wel erg fan van en open-wereld.

Scarface: The World Is Yours, The Getaway 1 en 2, GTA.....................

Geplaatst:

Als ik jou was zou ik inderdaad Saints Row 2 of InFamous gaan spelen.

Dit zijn nog 2 hele goede Free Roam spellen.

Geplaatst:

maar is saints row 2 voor de pc ok wel goed?, ik heb namelijk laatst mercenaries 2 voor de pc gespeeld, wat ook een port is van de playstation, maar die vind ik echt bagger.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...