Tommyfrogy Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Hey, ik ben dus op zoek naar een free roaming game, aangezien ik gta nu wel ff zat ben. die sticky's hierboven zijn zo out-dated en incompleet als wat, dus begin ik maar een nieuw topic. ik ken nu deze free roaming games: - Oblivion - Mercenaries 2 (beetje slecht geport...) - just cause - just cause 2 (nog niet uit, ga ik zeker proberen als ie uit is) - Mafia - Mafia 2 (same als just cause 2, zeker proberen) - Fallout 3 (beetje vergelijkbaar met oblivion, maar ik kan niet wennen aan die sfeer) - The godfather - The godfather 2 (nog niet geprobeerd, leuk?) zijn er mischien nog games (naast deze dus) die jullie me aan kunnen raden? het maakt me niet zo veel uit welk genre het is (rpg, gta-clone) maar ik ben wel erg fan van en open-wereld. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Saints Row 2 misschien? Of Just Cause? Misschien Mafia: The City of Lost Heaven? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Saints Row 2. Erg leuk en vooral veel leuke cheats EDIT: Gtaboy was me voor. Bewerkt: 24 mei 2009 door Djmaddox Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Just cause en mafia heb ik dus al, vooral mafia is geweldig. maar ik zoek dus iets nieuws. is saints row 2 een beetje goed? ik hoor er niet echt goede berichten over =/ Reageren
FerryN Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Just cause en mafia heb ik dus al, vooral mafia is geweldig. maar ik zoek dus iets nieuws. is saints row 2 een beetje goed? ik hoor er niet echt goede berichten over =/ Waarop wil je hem gaan spelen? Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) oh, Pc Edit - oeps, ik zie net dat een paar topics hieronder iemand precies hetzelfde heeft gevraagt. al word ik daar ook niet veel wijzer van... anyway, iemand moet die sticky's een beetje bijhouden, anders kunnen ze net zo goed weg... Bewerkt: 24 mei 2009 door tommyfrogy Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Misschien is Infamous wel leuk voor jou, je kunt erin freeroamen maar vooral springen en rennen. zoiets als Mirror's edge maar dan free + actie. Reageren
GTA-Fanboy Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Hey, ik ben dus op zoek naar een free roaming game, aangezien ik gta nu wel ff zat ben. die sticky's hierboven zijn zo out-dated en incompleet als wat, dus begin ik maar een nieuw topic.ik ken nu deze free roaming games: - Oblivion - Mercenaries 2 (beetje slecht geport...) - just cause - just cause 2 (nog niet uit, ga ik zeker proberen als ie uit is) - Mafia - Mafia 2 (same als just cause 2, zeker proberen) - Fallout 3 (beetje vergelijkbaar met oblivion, maar ik kan niet wennen aan die sfeer) - The godfather - The godfather 2 (nog niet geprobeerd, leuk?) zijn er mischien nog games (naast deze dus) die jullie me aan kunnen raden? het maakt me niet zo veel uit welk genre het is (rpg, gta-clone) maar ik ben wel erg fan van en open-wereld. Scarface: The World Is Yours, The Getaway 1 en 2, GTA..................... Reageren
The Hulk Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Als ik jou was zou ik inderdaad Saints Row 2 of InFamous gaan spelen. Dit zijn nog 2 hele goede Free Roam spellen. Reageren
Tommyfrogy Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 maar is saints row 2 voor de pc ok wel goed?, ik heb namelijk laatst mercenaries 2 voor de pc gespeeld, wat ook een port is van de playstation, maar die vind ik echt bagger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.