homepoeseke Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 ik wil mijn vader zijn mail instellen op de computer maar het gaat niet wat doe ik mis Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Misschien kan je wat duidelijk zijn in je probleem. Je gaat namelijk veel stappen door in zo'n proces en om nou een beetje te gaan raden wat je probleem is of waar je vastloopt schiet ook niet erg op Als je duidelijk je probleem aangeeft van Windows mail dan kan ik je verder helpen Reageren
homepoeseke Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Misschien kan je wat duidelijk zijn in je probleem. Je gaat namelijk veel stappen door in zo'n proces en om nou een beetje te gaan raden wat je probleem is of waar je vastloopt schiet ook niet erg op Als je duidelijk je probleem aangeeft van Windows mail dan kan ik je verder helpen wel ik probeer mijn vader zijn e mail op de computer te zetten maar ik weet niet POP3,IMAP of HTTP welke server moet ik nemen Reageren
homepoeseke Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 POP3 maar wat moet ik intypen bij inkomende e-mail en uitkomende e-mail Reageren
Think Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 POP3 maar wat moet ik intypen bij inkomende e-mail en uitkomende e-mail inkomende: pop.skynet.be (zoiets, ik weet niet of je belgacom hebt) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) POP3 maar wat moet ik intypen bij inkomende e-mail en uitkomende e-mail inkomende: pop.skynet.be (zoiets, ik weet niet of je belgacom hebt) pop is verschillend per provider. Hiervoor zou je de gegevens moeten navragen van je mail. wat je nodig hebt is het volgende: - Server inkomende post: pop.blabla.nl óf imap.blabla.nl - Server uitgaande post: smtp.blabla.nl - Je gebruikersnaam - Je wachtwoord - Je e-mailadres Via Extra > Accounts kan je een nieuw account toevoegen waar je bovenstaande gegevens moet invullen. Die heb je waarschijnlijk gekregen van je provider/internethost. Bewerkt: 25 mei 2009 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.