.Corneria. Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik vind V1 het mooiste.De border rond je naam is leuk,tekst ik ook goed gemaakt en mooie blending options erin gedaan.Render past geheel bij de signature,die mosaic blokjes vind ik leuk gedaan bij je render.Achtergrond is ook wel mooi "ingeblurt". XD Alleen de tekst past niet echt zo goed bij je render en je achtergrond+je border bevat wat weinig effecten en de kleur ervan zou ik het blauw of in het groen gedaan hebben.Voor de rest valt er niks op aan te merken. 8.2/10Goed werk voor je derde signature. .Corneria. Reageren
pimios Geplaatst: 24 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Ik vind V1 het mooiste.De border rond je naam is leuk,tekst ik ook goed gemaakt en mooie blending options erin gedaan.Render past geheel bij de signature,die mosaic blokjes vind ik leuk gedaan bij je render.Achtergrond is ook wel mooi "ingeblurt". XD Alleen de tekst past niet echt zo goed bij je render en je achtergrond+je border bevat wat weinig effecten en de kleur ervan zou ik het blauw of in het groen gedaan hebben.Voor de rest valt er niks op aan te merken.8.2/10Goed werk voor je derde signature. .Corneria. Ik zal nog eens kijken naar die border er om heen. En de achtergrond is de render maar dan heel vaak langs elkaar geplakt en dan motion blur er over heen Reageren
The Hulk Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Inderdaad het ziet er leuk en goed uit! Vooral die border is speciaal en de kleuren bevallen mij ook wel. De render is ook duidelijk en de signature is niet te leeg. V1 vind ik ook mooier dan V2. 7.8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.