Jump to content

Hidden Interior Glitch


Nissan

Recommended Posts

Met de volgende bug is het mogelijk om in sommige Hidden Interiors te komen. Ik heb dit eergisteren ontdekt en meteen nog maar een keer getest. Ik heb de 360 versie en kon dus geen screens maken. Als iemand anders het voor me zou willen doen zou ik hem/haar heel dankbaar zijn _0_ .

1: Neem een Infernus. Je hebt namelijk een auto met een verschrikkelijke hoge snelheid nodig. Zorg er ook voor dat je 100% Body Armor en Health hebt.

2: Rijd naar een plek waar een Hidden Interior zit. Zoals bijvoorbeeld de woonkamer die je in de missies van de McReary's te zien krijgt.

3: Rijd er vervolgens een rechte straat er tegenover in. En rijd helemaal naar achteren. Keer daar de neus van de wagen richting het Interior.

4: Begin er nu met volle vaart naartoe te rijden, behaal voordat je botst de maximum snelheid. Normaal zou je dan tegen de muur van het gebouw erbuiten botsen en zou Niko door de voorruit flikkeren. Maar met de dikke snelheid van de Infernus zijn de gebouwen nog niet helemaal geladen, en valt Niko in de meeste gevallen door de muur heen, het Interior binnen.

Nu ben je in het Interior. Je kan er niet meer uit, en moet dus zelfmoord plegen om er weer buiten te spawnen. Nu kun je dus EE's gaan zoeken die erin verborgen zitten. Zoals de Issac Unt en Seymoor Fani uit de Alderney State Pen. Of het uiteinde van een Katana zoals KoE Mzungu heeft opgemerkt. Deze Glitch werkt alleen in Interiors die in de normale speelwereld te vinden zijn, maar niet via de normale speelwereld te betreden zijn. Sommige gronden zijn niet Solid, en daar val je dus doorheen als je erop dondert.

Ik hoop met deze ontdekte Glitch de stroom van EE's te bespoedigen. Ik weet niet of deze Glitch werkt in de PC en Playstation 3 versie. Ik ben in ieder geval gestuit op een grapje van Rockstar. Nadat je de missie I Need Your Boots, Your Clothes and Your Motorcycle gedaan hebt, dat die Albaniër in zijn nakie in de ijskast ligt :schater: .

Link to comment
Delen op andere websites

Heel goed gevonden idd! Dat heb ik altijd al wel eens gewilt: In de interiors van de cutscenes! _O_

En ehm...

Ik ben in ieder geval gestuit op een grapje van Rockstar. Nadat je de missie I Need Your Boots, Your Clothes and Your Motorcycle gedaan hebt, dat die Albaniër in zijn nakie in de ijskast ligt :schater: .

Dat ze dat zelfs nog doen! Hehe. _O_:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

In sommige Interiors kun je niet vanwege een te korte ''startbaan''. Daar kun je de Glitch gebruiken die al bekend is. Een auto in de muur spawnen, in die auto stappen (aan de rechter kant) en er dan weer uitgaan (automatisch linker kant). Als je geen zin hebt in de dingen hierboven, kun je de glitch die ik NU beschrijf ook gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukte niet echt op de PS3, maar wat wel gebeurde: Ik cheatte een auto voor de deur van Faustin. Ik stapte in en ik zag een stuk van de kamer, maar ik viel door de grond. Daardoor kwam ik in het water terecht, en zwom ik onder LC door. Toen stond ik weer op het droge, maar nog steeds niet op het echte land, nog steeds in de bleu hell, onder LC. Toen heb ik een boot gecheat, en toen kon ik gewoon varen. Tot ik een blauw gedeelte zag, waar ik in voer. Toen viel ik ongeveer 10 sec. naar beneden, en toen stond ik weer op de weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het zo ook even proberen op de Xbox360 en wat screens maken als het lukt:D

Edit: Ik zal ook wat video's maken, en als het lukt op YouTube zetten (met uiteraard de naam van de ontdekker erbij)

Bewerkt: door PimTerror
Link to comment
Delen op andere websites

Nu ben je in het Interior. Je kan er niet meer uit, en moet dus zelfmoord plegen om er weer buiten te spawnen. Nu kun je dus EE's gaan zoeken die erin verborgen zitten. Zoals de Issac Unt en Seymoor Fani uit de Alderney State Pen. Of het uiteinde van een Katana zoals KoE Mzungu heeft opgemerkt. Deze Glitch werkt alleen in Interiors die in de normale speelwereld te vinden zijn, maar niet via de normale speelwereld te betreden zijn. Sommige gronden zijn niet Solid, en daar val je dus doorheen als je erop dondert.

Ik hoop met deze ontdekte Glitch de stroom van EE's te bespoedigen. Ik weet niet of deze Glitch werkt in de PC en Playstation 3 versie. Ik ben in ieder geval gestuit op een grapje van Rockstar. Nadat je de missie I Need Your Boots, Your Clothes and Your Motorcycle gedaan hebt, dat die Albaniër in zijn nakie in de ijskast ligt :schater: .

Volgens mij ga je iets te ver de droomwereld in. Ik vrees dat je erg weinig Easter Eggs tegen zal komen die je alleen kunt vinden als je zelf in het Interior universe rond dwaalt. Rockstar gaat geen Easter Eggs in interiors stoppen waarvoor je je er speciaal heen moet glitchen. En al was dat zo, waren ze toch allang allemaal ontdekt, omdat je met bijvoorbeeld een trainer ook zo het HIU in kan.

Seymour Fani, Isaac Hunt, Richard Head, Phil McRevis en alles zijn prank call namen waarvoor je niet het HIU in moet.

Link to comment
Delen op andere websites

Nu ben je in het Interior. Je kan er niet meer uit, en moet dus zelfmoord plegen om er weer buiten te spawnen. Nu kun je dus EE's gaan zoeken die erin verborgen zitten. Zoals de Issac Unt en Seymoor Fani uit de Alderney State Pen. Of het uiteinde van een Katana zoals KoE Mzungu heeft opgemerkt. Deze Glitch werkt alleen in Interiors die in de normale speelwereld te vinden zijn, maar niet via de normale speelwereld te betreden zijn. Sommige gronden zijn niet Solid, en daar val je dus doorheen als je erop dondert.

Ik hoop met deze ontdekte Glitch de stroom van EE's te bespoedigen. Ik weet niet of deze Glitch werkt in de PC en Playstation 3 versie. Ik ben in ieder geval gestuit op een grapje van Rockstar. Nadat je de missie I Need Your Boots, Your Clothes and Your Motorcycle gedaan hebt, dat die Albaniër in zijn nakie in de ijskast ligt :schater: .

Volgens mij ga je iets te ver de droomwereld in. Ik vrees dat je erg weinig Easter Eggs tegen zal komen die je alleen kunt vinden als je zelf in het Interior universe rond dwaalt. Rockstar gaat geen Easter Eggs in interiors stoppen waarvoor je je er speciaal heen moet glitchen. En al was dat zo, waren ze toch allang allemaal ontdekt, omdat je met bijvoorbeeld een trainer ook zo het HIU in kan.

Seymour Fani, Isaac Hunt, Richard Head, Phil McRevis en alles zijn prank call namen waarvoor je niet het HIU in moet.

Nee, dat is niet zo. Rockstar maakt ook Easter Eggs in Hidden Interiors. Easter Eggs die je alleen door Cutsenes of glitches kan zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is niet zo. Rockstar maakt ook Easter Eggs in Hidden Interiors. Easter Eggs die je alleen door Cutsenes of glitches kan zien.

Dat zeg ik toch. <_<

Ik zei dat je weinig kans hebt om EE's tegen te komen die je alleen kunt vinden als je zelf in het Interior universe rond dwaalt. Daar bedoel ik dus mee dat je dan misschien wel Easter Eggs tegenkomt, maar dat je die ook gewoon in een cutscene kan zien...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...