Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het post-render-en-raad spel

Het is de bedoeling dat je een render van een 3d model post, waarna de anderen moeten raden wat het is. Pas als jouw antwoord goedgekeurd is door de poster, mag je de volgende posten. Je model bestaat uit een of meerdere delen. Elk zo'n deel heeft een bepaalde naam en door de goede naam voor beide delen samen te voegen komt er een woord uit. Voorbeeld:

rebar2.jpg

Raad maar :)

Eeuh.. Spamfilter?
Klopt, jij bent.

Vervolgens mag Henkdebananenvreter de volgende posten.

Ander voorbeeld:

ehioghp.jpg

X-men natuuurlijk..

pizzai.jpg

Toren van Pisa (pizza)

Voorwaarden/regels:

• Je render is gemaakt met een 3d-programma, het maakt niet uit welke (SketchUp, 3dsMax, Zmodeler etc.) en is dus geen samengevoegd plaatje gemaakt in PhotoShop (dus ook geen plaatje maken in PhotoShop en die op een plane mappen...);
  • De render mag maximaal 640 pixels breed zijn;
  • Het woord dat eruit komt mag alleen Nederlands of Engels zijn, leenwoorden zoals "knäckebröd" bijvoorbeeld zijn natuurlijk wel toegestaan, omdat er geen Nederlands woord voor is;
  • Je mag pas het volgende raadsel posten als jouw oplossing is goedgekeurd door de poster van het daarbij horende raadsel (als deze persoon niet reageert is PM'en een optie en als hij/zij daar niet meer op reageert, PM dan een moderator die vervolgens beslist wie de volgende post)
  • Je hoeft je niet aan te melden, je kunt gewoon meedoen;
  • Als je niet zo goed bent in modelen probeer dan simpelere dingen te kiezen om als raadsel te posten.

Het doel van dit spel is dat iedereen ook andere dingen gaat modelen dan skins, gebouwen of voertuigen en natuurlijk dat iedereen nóg beter wordt in modeling :D! Misschien iets om te pinnen dus :D? (subtiele suggestie)

Voor dat er gezeur komt of dit wel toegestaan is en of dit niet in het spelletjes-subforum thuis hoort: ik heb toestemming van PatrickW.

Succes. Ik begin, dit is een hele makkelijke:

Untitled.jpg

Bewerkt: door Puma
  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MFCL

14

• Remi-X

13

• Crypteq

11

• Puma

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam Spam

Leuk idee Puma.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Het is niet duidelijk wat je bedoelt. Probeer er echt herkenbare objecten van te maken. Een pijl erboven met "vet" is logisch, maar eigenlijk niet de bedoeling.. Dat rechter geval kan een bliksemschicht, een pijl, een bocht of weetikveel anders zijn. Ik vind 't te ingewikkeld, probeer iets simpelers :). Ik kan er in ieder geval geen kaas van maken. Vetschicht? Vetbliksem? Vetonweer? Vetpijl? Vetkwab? Vetrol?

Geplaatst:

Eigenlijk is 'ie best ver gezocht en ik heb geen zin om 10 miljoen fails te veroorzaken: het was Grease Lightning. :schater: Degene die dit leest mag een nieuwe posten.

Dan doe ik er maar een... :*D

Een makkelijke:

picture1xza.png

(achtergrond telt niet mee)[/font]

Bewerkt: door BC7
Dan doe ik er maar een... :*D

Een makkelijke:

picture1xza.png

(achtergrond telt niet mee)[/font]

Bureau en blad = Bureaublad!

Bewerkt: door Revolution-Designer

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...