Jump to content

Recommended Posts

• Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MFCL

14

• Remi-X

13

• Crypteq

11

• Puma

10

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Sorry maar mijn nutteloze brein kan niks bedenken, ik geef de beurt aan de volgende die dit leest. :-(

Geplaatst:

Je kan ook gewoon een naam noemen hoor...

Het idee was eigenlijk harde-schijf. Gene die het leest mag een nieuwe maken, ik had wel een idee maar een voetbal texturen lukt niet zo goed :D

Geplaatst:
Het idee was eigenlijk harde-schijf.

Dat linker geval zou ik nooit als hard zien en een schijf is niet iets waar een gat in zit, dan zou het wel een ring heten..

Mensen, probeer het simpeler te houden. Ook al is het een leuk woord, als je het niet goed kunt uitbeelden doe het dan niet. Ik kan zo al een aantal dingen bedenken.. Aangezien niemand nog weer wat gepost heeft doe ik 't wel:

bertjes.jpg

Simpele.. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn. Probeer een woord te bedenken dat bestaat uit twee woorden die er weinig mee te maken hebben: dan is het het leukst, zoals deze :).

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij is dat een klokhuis...

@hieronder

ik was eerder :dans: + je hoeft niet de hele tekst met afbeelding te quoten, dat maakt de pagina alleen maar langer en onoverzichtelijker...

Bewerkt: door BC7
Geplaatst:
Het idee was eigenlijk harde-schijf.

Dat linker geval zou ik nooit als hard zien en een schijf is niet iets waar een gat in zit, dan zou het wel een ring heten..

Mensen, probeer het simpeler te houden. Ook al is het een leuk woord, als je het niet goed kunt uitbeelden doe het dan niet. Ik kan zo al een aantal dingen bedenken.. Aangezien niemand nog weer wat gepost heeft doe ik 't wel:

Simpele.. Het hoeft niet altijd moeilijk te zijn. Probeer een woord te bedenken dat bestaat uit twee woorden die er weinig mee te maken hebben: dan is het het leukst, zoals deze :).

Klokhuis ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...