Twister24 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) Hi, Ik heb laatst een handling editor gedownload, en wel deze om precies te zijn. Er zijn geen problemen of zo, maar ik snap sommige dingen niet helemaal. Zou iemand kunnen uitleggen waar alles voor staat? bijv. wat is colission damage multiplier of wat is center of mass (x) alvast bedankt, groet Twist Bewerkt: 24 mei 2009 door Twister24 Reageren
Beagle Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 (bewerkt) >Hier< staat een ontleding van de handling.cfg, als je die toevallig nodig hebt In ieder geval heb je veel van die dingen niet nodig, als je bijvoorbeeld alleen de snelheid of optreksnelheid wil veranderen. Collision Damage multiplier betekent hoeveel damage er bij de auto word gerekend als de auto botst. Center of Mass weet ik niet precies, ik dacht iets van het punt waar het meeste gewicht zit (?). Bewerkt: 24 mei 2009 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.