Djmaddox Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Hallo, Weet iemand hoe ik CoD4 Custom maps kan maken? Reageren
Thundercover Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Dat weten ze vast wel bij Action & Adventure, dus topic daarheen verplaatst. Reageren
Ikkes Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Geduld is een schone zaak. Dit opdringerige gedrag is niet echt de bedoeling en kan zelfs bij herhaling bestraft worden dus let hier op! Maar om op je vraag terug te komen. Volgens mij is het in Call of Duty 4 Niet Mogelijk om zelf een map te maken om deze in de multiplayer te spelen. Ik ben niet op de hoogte van de PC versie dus weet niet over inmiddels al Mods uitzijn, maar durf met 99% zekerheid te zeggen dat custom maps niet tot de mogelijkheden behoren. Edit @hieronder: Val ik even door de mand is het maar goed dat ik me ingedekt had om 99% ipv 100% te zeggen . Reageren
FerryN Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Geduld is een schone zaak. Dit opdringerige gedrag is niet echt de bedoeling en kan zelfs bij herhaling bestraft worden dus let hier op! Maar om op je vraag terug te komen. Volgens mij is het in Call of Duty 4 Niet Mogelijk om zelf een map te maken om deze in de multiplayer te spelen. Ik ben niet op de hoogte van de PC versie dus weet niet over inmiddels al Mods uitzijn, maar durf met 99% zekerheid te zeggen dat custom maps niet tot de mogelijkheden behoren. Jawel, is als goed is wel mogelijk, alleen dan moet je eigen server unranked zijn voor je ze kan gebruiken! Ik heb zelf customs maps gespeeld, maar weet niet hoe je ze kan maken. Aha: Klikkie! Hier boven aan staan twee tools waarmee het mogelijk zou zijn, evenals kun je hier maps doenloaden en zelf laten zien als je er eentje gemaakt hebt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 SP en MP mod tools willen niet starten, want "mss32.dll mist. Reageren
FerryN Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 SP en MP mod tools willen niet starten, want "mss32.dll mist. Bij de downloads kun je ook commentaar schrijven, iemand had er al last van, iemand anders reageerde met ene oplossing, namelijk dit bestandje downloaden: Klikker. Alleen, ik durf niet te zeggen of DLL files downloaden veilig is, dus op je eigen risico! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Dat is om mss32P.Dll te downloaden, is dat hetzelfde als mss32.dll? Reageren
FerryN Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Dat is om mss32P.Dll te downloaden, is dat hetzelfde als mss32.dll? SorrySorrySorry, typfout in de link -_-', dit is de goeie: Klik mij! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Ik heb hem gedownload-> Geextract naar bureaublad en hij doet het nog steeds niet(nog steeds dezelfde error). EDIT: Oops, ik had hem verkeerd geextract. Nu doet hij het wel en is de MSS32.dll error weg. Nu is het volgende probleem verschenen. Al klik ik op MP Tools, krijg ik dat opstartscherm maar staat er ERROR: Couldn't Load $Default. Bewerkt: 27 mei 2009 door Djmaddox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.