Jump to content

Alles voor 100% t/m Grove 4 Life

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Tijdens de missie 'Riot' heb ik het 'Mothership' van the Truth in mijn garage gezet en de missie afgemaakt. En opgeslagen. Als ik daarna in die garage kijkt staat hij er nog, maar sluit ik het spel af en start ik opnieuw op dan is hij weg :cry:

Gebeurt dit ook als je tijdens de missie 'Riot' Sweet dood maakt waardoor de missie voorbij is, en de auto dan in je garage zet en opslaat?

En verdwijnt na een poosje de beschildering niet, zoals met je auto's die met een 'paint-job' hebt op geslagen?

Kortom: Ik heb nu dus een savegame waarin ik de missie 'Riot' al gedaan heb, ik ben op zoek naar een savegame die alles om het spel 100% uit te spelen al gedaan heeft tot en met missie 'Grove4life'(de missie voor Riot).

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Verplaatst vanuit SA: General. Topictitel aangepast.
Geplaatst:

Als je een savegame zoekt moet je dit topic in het Save Game aanvraagforum neerzetten.

Er zijn vast wel wat Save Games die aan jou wensen voldoen.

Geplaatst:

Ja dat zal vast wel, maar als je de auto van The Truth niet kunt houden of de beschildering na een tijdje verdwijnt is het zinloos om een savegame op te zoeken. Het gaat me dus niet alleen om de vraag of er een savegame is, wat die is er vast wel ^_^

Geplaatst:

Volgens mij als je The Mothership van The Truth in je garage zet en je saved dan blijft die gewoon bewaard met de originele beschildering. Ik heb dit eigenlijk nog nooit geprobeerd maar het lijkt me logisch dat die gewoon bewaard blijft.

Geplaatst:

Hallo,

In principe is het in San Andreas niet gewoontelijk dat er voertuigen verdwijnen wanneer je deze in garages plaatst (in tegenstelling tot Vice City Stories, waar deze bug vaak voorkomt). Heb je wellicht je garage volgepropt met voertuigen? Wanneer je er namelijk meer in stopt dan er eigenlijk in kunnen, kan het vaker voorkomen dat een van de voertuigen verdwijnt. Mocht dit niet het geval zijn dan vrees ik dat je te maken hebt met deze niet veel voorkomende bug.

Dan de paintjob. Dit is wel een veelvoorkomende bug, en niet enkel bij The Mothership. Na verloop van tijd verdwijnt een paintjob (ook die je in mod shops hebt aangebracht) wanneer je een voertuig in een garage stopt, hier is helaas niets aan te doen, behalve dan opnieuw overspuiten, wat helaas niet mogelijk is bij dit voertuig. Overigens verdwijnt een paintjob ook wanneer je een pay n' spray gebruikt.

Als ik jou was zou ik proberen het voertuig in een andere garage op te slaan, wellicht helpt dat. Vervolgens opslaan en aangezien je aangeeft dat je spel al 100% is, daarna niet meer opslaan, zodat je het voertuig altijd hebt.

Hopelijk heb je hier wat aan ;)

Met vriendelijke groeten,

NeoSyp

Geplaatst:

De enige auto die bij mij tot nu toe verdwenen is, is het mothership. Het was een lege garage, dus daar zal het niet aan liggen. Als ik met een normale auto met paint-job, een pay n' spray gebruikt verdwijnt de paint-job bij mij niet.

Geplaatst:

WikiGTA, ook voor trivia en moederschepen.

Laat even weten of je door wilt gaan met deze savegame aanvraag (dit is niet je missie-aanvraag). Zo ja: meldt dan op z'n minst jouw versie van GTA SA. :7

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...