Jump to content

Ik snap iets niet ivm Dwayne aub hulp


Nick.Boers

Recommended Posts

Beste mensne ben al een hele week aan het zoeken over het geval met dwayne alle missies zijn voltooit, heb Playboy gedood niet dwayne maar normaal als de missies voltooid zijn kan je dwayne bellen voor hulp, maar als ik hem bel neemt hij niet op wat moet ik nu doen.

Met vriendelijke Groeten Nick !

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst positief antwoorden op zijn mail. Daarna zal hij jou bellen om uit te gaan. Als je veel met hem uitgaat, wordt de vriendschap beter. Als de vriendschap heel sterk is, dan zal hij jou bellen om te zeggen dat je zijn hulpjes mag gebruiken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst positief antwoorden op zijn mail. Daarna zal hij jou bellen om uit te gaan. Als je veel met hem uitgaat, wordt de vriendschap beter. Als de vriendschap heel sterk is, dan zal hij jou bellen om te zeggen dat je zijn hulpjes mag gebruiken ;)

Al bedankt voor de snelle hulp , ik ben al regelmatig naar de internet gegaan maar nog geen mail zit nu op 67 %

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan ook zijn dat je de email al hebt, kijk maar eens bij een laptop of het Tw@ cafe naar je mails ;)

GnR61

Nee net gekeken en als ik hem per ongeluk verwijdert heb ?

Mvg

Verwijderen kan niet, je moet er eerst op gereageerd hebben voor je het kan verwijderen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd. Wat gebeurd er als je negatief reageert op die email? Kan je dan niet met Dwayne uitgaan?

tzou nogal dom zijn om dat te laten gebeuren, dan heb je juist de ene gekild om de andere als vriend te hebben ...

mss dat je dan een lange tijd niets meer van hem hoort en dan krijg je die mail nog is ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

ALLEEN MOGELIJK VOOR PS3.

(of xbox360 als je tijd genoeg hebt)

Ik weet niet of er hier een topic van is, maar onze "geliefde" Dutchy heeft op het Engelstalige forum een topic aangemaakt.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=356347&hl=

Download de savegame net voor de missie waar je Dwayne of PBX moet...je weetwel.

dan doe je hetgene wat negatief is voor PBX, en wacht je even op dwayne's mail.

antwoord dan negatief zodat je het zelf kan zien wat er gebeurd.

(btw, het is best om een nieuwe PS3 user te maken en de savefile daarop te zetten)

>>> Door Hanneswasco: Zie dit topic. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb die mail van Dwayne ook nooit gekregen. Ik kreeg de hele tijd de voicemail van Dwayne te horen wanneer ik hem belde. Ondertussen bleef mn "like" maar iets van 64%. Ben maar een nieuwe game begonnen om de Liberty City Trophy te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...