shenky6 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 hallo, ik zoek een jamaha aerox voor vc kan iemand mij helpen? en ik snap niet hoe je gebouwen aanpast of je map veranderd? alvast bedankt >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar modding hulp.<<< Reageren
K.O. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Wat betreft die Yamaha Aerox: leer Google gebruiken, of ga zoeken op bekende sites waar veel GTA mods te vinden zijn zoals gtagarage.com en gtainside.com. Gegarandeerd dat je daar een Aerox tegenkomt. (Heb ze zelf namelijk binnen enkele seconden gevonden. Geen idee of ze mooi zijn en of ze voor VC waren, dat mag je zelf uitzoeken.) Wat betreft het aanpassen van gebouwen en de map: lees eerst dit en daarna dit. Veel succes! Reageren
shenky6 Geplaatst: 2 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 ik kan echt geen jamaha aerox vinden die zit niet op gtaplace en niet op gtainside en op andere sites, ik ken al die sites uit mijn hoofd en ze staan er niet op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.