Ad_de_Rat Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Hi, Graag ontvang ik een mening over mijn probleem: Net een nieuwe PC en toch geen vloeiend beeld bij GTA4. Ik begrijp er echt helemaal nix van, dus als iemand een mening, oplossing of tip heeft.... heel graag!!! Ik heb de volgende config. AMD Phenom 9500 Quad core 2,2 ghz 4 Ghz. intern geheugen Windows XP prof. sp3 nvidia Geforce 9400 GT Hij laadt lekker snel, maar is qua spel niet vooruit te branden. Reageren
wesley123 Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 je videokaar tis ook neit geweldig, ik neem aa dat hij wle goed in het begin loopt http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=98011 Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Je videokaart is inderdaad aan de lage kant en haalt misschien net de minimum vereisten. Reageren
.Senne Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 ASPHALT (ik dacht toch dat hij 't was) speelt GTA IV op goede kwaliteit met een 9400 GT.. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Tegen mij zei hij op een PS3 speelt(Via MSN) Reageren
FerryN Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 4 Ghz. intern geheugen? [kuch]Mierenneuker[/kuch] Waarschijnlijk is het je graka die is volgens mij langzamer dan de 7900, voor de rest is ie goed ja voor misschien high/very high Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Schaf een nieuwe videokaart aan en je kunt makkelijk op High. Ik weet niet of je geld hebt, en wilt uitgeven aan een nieuwe videokaart. Je kan kijken voor een ATI HD4850 of hoger, of een GTS 250 van nVidia of hoger. Het ligt een beetje aan je budget. Reageren
Limbolander Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Schaf een nieuwe videokaart aan en je kunt makkelijk op High. Ik weet niet of je geld hebt, en wilt uitgeven aan een nieuwe videokaart. Je kan kijken voor een ATI HD4850 of hoger, of een GTS 250 van nVidia of hoger. Het ligt een beetje aan je budget. high gaat waarschijnlijk net niet lukken op breedbeeld reso, phenom's zijn ong gelijk aan de core2duo's. Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Schaf een nieuwe videokaart aan en je kunt makkelijk op High. Ik weet niet of je geld hebt, en wilt uitgeven aan een nieuwe videokaart. Je kan kijken voor een ATI HD4850 of hoger, of een GTS 250 van nVidia of hoger. Het ligt een beetje aan je budget. high gaat waarschijnlijk net niet lukken op breedbeeld reso, phenom's zijn ong gelijk aan de core2duo's. Whoops, te snel gelezen. Ik dacht dat hij een Phenom II had. Dan zal het denk ik bij medium blijven idd. Reageren
Ad_de_Rat Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Thx voor alle reacties - Word er niet blijer van maar heb nu wel een plan van aanpak. Ga toch maar weer eens shoppen voor een betere videokaart (budget of niet) Oh ja... zou het overklokken van de kaart met Rivatuner een optie kunnen zijn?????? >>> Door Thundercover: Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk-knop.<<< Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Oh ja... zou het overklokken van de kaart met Rivatuner een optie kunnen zijn?????? Gaat niet lukken, meestal hebben die budgetkaartjes prutkoelertjes die zelfs op stock speeds al warm draaien. En dan nog zou het niet veel uitmaken, omdat het een waardeloos budgetkaartje is. Reageren
Ad_de_Rat Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Okeeee dan Ik hou van duidelijkheid!! en dan nog iets.... voor ik weer iets koop waar ik spijt van krijg wat adviseren de geleerden: ATI HD4850 of een GTS 250 ????? En kan ik er dan vanuit gaan dat het wel soepel loopt?? >>> Door Thundercover: Dubbelposts samengevoegd, gebruik voortaan de Bewerk-knop.<<< Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) Allebei zeer goede videokaarten en gaan gelijk op, waarschijnlijk heb je ook een nieuwe voeding nodig. Dan gaat het zeker wel mooi lopen op Medium. Bewerkt: 25 mei 2009 door TaartJJ~! Reageren
Sprunk Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Het is jammer van je CPU, want beide kaarten zijn krachtig genoeg om op High te spelen. Dus omdat je CPU de snelheid tegen houdt, kun je ook een HD4770 of 4830 halen. Zijn iets goedkoper en iets minder snel, maar voldoen voor jouw PC prima. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.