Jump to content

Grove4life


Luzhin2.4

Recommended Posts

Missie(s): Grove4life

Cheaten: Maakt niet uit

Versie: Versie 2.0

Overig: Het liefst ook met alle Collectables(Tags, Snapshots, Horseshoes, Oysters, Unique Stunt Jumps), alle scholen en submissie's gehaald. Alle vriendinnen op 100% (of in iedergeval de 'special' kleding binnen)

En last but not least alle Gangterritoriums overgenomen(wat eigenlijk ook een submissie is.

Waarom? Omdat je tijdens de missie 'Riot'(missie na Grove4life) 1 van de weinige kansen krijgt om het Mothership van the Truth op te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een te grote aanvraag en zal denk ik niet worden gedaan.

Als je dit allemaal wilt kun je beter een savegame downloaden.

En het Mothership is inderdaad maar een keer te krijgen in het spel, maar er bestaan carspawners en dan kun je hem spawnen zo vaak je wilt.

* Maximaal drie missies (waar alle missies en submissies onder vallen).

* Maximaal één keuze van de Collectables reeks, zoals bijvoorbeeld de Horseshoes. Als je wil mag je hiernaast ook nog maximaal één normale missie aanvragen (van de hierboven genoemde regel).

Het staat in de regels... :7

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, dat ik niet alle regels gelezen heb.

(Een beetje) Off-topic: Wat is/hoe werken die carspawners?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Je aanvraag voldoet niet aan de regels, stuur mij een PB met een correcte aanvraag, dan kan dit topic weer open. (Ga dus géén nieuw topic aanmaken.) Nadat je eerst de zoekfunctie hebt gebruikt voor een al bestaand antwoord, kan je je vragen over toevoegingen (modificaties etc.) in de Modding fora stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Donutdragon :tu:

Wie wil de gang territoriums overnemen?

(Je mag natuurlijk al mn wapens gebruiken, maar het liefst de wapens waar mee nog geen 'hitman level' bereikt is)

Bewerkt: door Luzhin2.4
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben eraan begonnen, maar nu zie ik dat je een andere save game hebt gepost, hoop niet dat je daarin veel veranderd hebt. want ik gebruik degene waar ik grove for live voor je heb gedaan.

>>> Door _KoE_Mzungu: Zolang je nog niet klaar ben met de aanvraag hoef je hier ook niet posten en dus ook geen savegame te plaatsen!<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Goed bezig, al 55%:klap:

In deze savegame heb ik een Mirco Smg en Desert Eagle gekocht. Zoals de verkoper zegt: 'Hope you kick some ass!'[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...