Vegeta-Z Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Hallo, Ik had een probleempje wat motoren betreft. Ik ging net naar die auto merchant, en toen kocht ik zo'n hele nelle motor nrg ofzo. Nou 2 minuten later was ie stuk doordat ik gewoon netjes door de stad was gaan rijden. De motor besturing is erg oncontroleerbaar. Weet een van jullie hier iets op? Vegeta-Z Reageren
flippie13 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 de auto pakken Motoren rijden in CTW erg kut inderdaad, de best bestuurbare vind ik de angel, maar die is weer sloom Reageren
Koeky7 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Motors zijn vet zwak, ze zijn alleen goed om op flatgebouwen te stunten. Reageren
bramboy Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Motors zijn vet zwak, ze zijn alleen goed om op flatgebouwen te stunten. Kan dat dan ?? (A) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Motors zijn vet zwak, ze zijn alleen goed om op flatgebouwen te stunten. Kan dat dan ?? (A) Jazeker kan dat. In deze tutorial staat een beschrijving hoe het moet. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Geplaatst: 2 juni 2009 Hallo,Ik had een probleempje wat motoren betreft. Ik ging net naar die auto merchant, en toen kocht ik zo'n hele nelle motor nrg ofzo. Nou 2 minuten later was ie stuk doordat ik gewoon netjes door de stad was gaan rijden. De motor besturing is erg oncontroleerbaar. Weet een van jullie hier iets op? Vegeta-Z Ik zou proberen om in schokjes te rijden dus gas geven even wachten nog is gas geven enz. Zo bots je minder snel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.