Jump to content

hoe kan je een spoor wissel veranderen in san adreas


crazyleipepietje

Recommended Posts

Het is wel degelijk mogelijk, om gebruik te maken van de wissels :Y

Hiervoor zul je wel de CLEO3 library geïnstalleerd moeten hebben, waarvan je hier een tutorial kan vinden hoe je het installeert.

Daarna zul je deze CLEO mod in de CLEO map moeten zetten. Start nu San Andreas op, neem een trein, en gebruik de knoppen om te sturen om van spoor te wisselen ^_^

BTW: Dit is een modding geval, geen SA General ;)

PS: CLEO Mods kunnen gewoonlijk geen schade veroorzaken aan je spel, tenzij het duidelijk aangegeven staat.

@Hieronder: Kan gebeuren, ik denk in dit geval dat hij het over de computer hebt. Daarom is het ook altijd handig, om te vermelden voor welk platform je het bedoelt: PS2, Xdoos of de Computer. de PS2 en XBox zijn namelijk niet, tot zeer ingewikkeld te modden.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

Het is wel degelijk mogelijk, om gebruik te maken van de wissels :Y

Hiervoor zul je wel de CLEO3 library geïnstalleerd moeten hebben, waarvan je hier een tutorial kan vinden hoe je het installeert.

Daarna zul je deze CLEO mod in de CLEO map moeten zetten. Start nu San Andreas op, neem een trein, en gebruik de knoppen om te sturen om van spoor te wisselen ^_^

BTW: Dit is een modding geval, geen SA General ;)

PS: CLEO Mods kunnen gewoonlijk geen schade veroorzaken aan je spel, tenzij het duidelijk aangegeven staat.

@Hieronder: Kan gebeuren, ik denk in dit geval dat hij het over de computer hebt. Daarom is het ook altijd handig, om te vermelden voor welk platform je het bedoelt: PS2, Xdoos of de Computer. de PS2 en XBox zijn namelijk niet, tot zeer ingewikkeld te modden.

ik heb deze mod hij is egt leuk maar 2 bugs irriteren mij egt hard ( bij las venturas in de buurt) nu was mijn vraag misschien heeft iemand de bugs eruit gevist maar niet upgeload ofzo als je dit heb gedaan zou je m dan willen uploaden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

nu was mijn vraag misschien heeft iemand de bugs eruit gevist maar niet upgeload ofzo als je dit heb gedaan zou je m dan willen uploaden :puh:
En vanaf nu weer on-topic. Vragen over modificaties kunnen in de Modding fora gesteld worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...