jvj Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Het zit zo, ik wil crackhead Brian voor de 2de (en 3de) keer ontmoeten maar hij is er nooit! De eerste ontmoeting heb ik wel al gedaan. voor de rest heb ik alle random characters al gedaan. Ik heb al genoeg voor de 100%, maar ik zou toch nog klusjes voor Brian willen opknappen. (Ik heb de map met de random characters op wikigta al bekeken ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2009 Misschien kom jij op de verkeerde tijden. De RC's staan er nooit 24/7. Probeer het elke 3 ingame-uren, dan moet je 'm wel vinden. http://nl.wikigta.org/wiki/Random_Characters_(GTA_IV) maar ik denk dat jij die al hebt bekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 mei 2009 En het kost zowiso een paar dagen voordat hij weer verschijnt als je net een opdracht voor hem hebt gedaan hou daar ook rekening mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 31 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Is het ondertussen gelukt , of heb je verdere hulp nodg?? >>> Door Hanneswasco: Dat zal hij wel zeggen, dus je hoeft daar niet achter te vragen.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.