straydoggs Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Hee, Heeft iemand ervaringen met deze site http://emshop-online.com ? Reageren
.Stan Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Nee, nooit van gehoord, ik vind het eigenlijk maar een lelijke site. Waarom zoek je niet op een wat betere vertrouwde site? Stanboy96 Reageren
wupie Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 ik denk niet dat dat een goede site is. een ps3 voor 250 euro is wel heel goedkoop. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 (bewerkt) rechts bij beoordelingen staat er:opletten vermoedelijk oplichterij. dus als ik jou was zou ik daar niks kopen. Bewerkt: 1 juni 2009 door thegodfather91 Reageren
.Stan Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Geplaatst: 1 juni 2009 rechts bij beoordelingen staat er:opletten vermoedelijk oplichterij. Dan zou ik er sowieso niks kopen, wat wil je er eigenlijk gaan kopen, misschien kunnen we je tips geven voor andere winkels/internetshops... Stanboy96 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.