Royboow Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Ik had eindelijk weer eens wat inspiratie voor een mooie sig Rates plz Reageren
Royboow Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Iemand >>> Door Jay;: Pas na 24 uur bumpen, let hier de volgende keer op s.v.p.<<< Reageren
Kloep Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 De sig vind ik wederom niet fantastisch. Allereerst gaan we beginnen met de render. Deze is veel te donker. Om deze lichter te maken, kun je met wat effecten gaan spelen en meerdere lagen creëren door de laag van de render te kopiëren. Verder is hij er enkel opgeplakt en niet ingeblend. Probeer hem de volgende keer in te blenden, dat geeft vaak een mooier resultaat. Dan de gebouwen (toch?) naast je render. Het is een opvulling voor je sig, maar ik vind het in dit geval niet erg mooi staan. De achtergrond zelf is wat aan de saaie kant, probeer meer effecten in je achtergrond te gebruiken, om de signature voller te laten lijken. Dan komende bij je tekst. Een simpele tekst, die wederom erg in de hoek staat. Ook staat hij over je render heen. Ik zou het eerder op de plek van de gebouwen neerzetten. Hoe kun je deze sig beter maken? Door de achtergrond meer op te vullen met effecten en textures. De tekst plaats je naast de render, daar haal je de gebouwen weg. De tekst fleur je op met wat lichteffecten, die je ook kunt plaatsen op je render. Veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.