Shotyoudie Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) hallo net pimp my car geinstalleerd maar als ik in het spel het menu open zie in de zwarte balkjes zonder tekst bijvoorbeeld er staat geen tuning neon ect. ik denk dat het aan de gxthook folder of de cleo tekst folder me cleo tekst folder heet CLEO_TEXT me gxthook folder gewoon gxthook weet iemand hoe ik dit kan oplossen alvast bedankt rickie505(reageer pls dit is echt heeel irritant :S) Bewerkt: 25 mei 2009 door rickie505 Reageren
Beagle Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 (bewerkt) Je moet de GXTHook.cleo ín de map CLEO zetten, het moet niet in een andere map staan Bewerkt: 25 mei 2009 door Beagle Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Je moet de GXTHook.cleo ín de map CLEO zetten, het moet niet in een andere map staan thx hij werkt nu (domme fout eigelijk ) Reageren
armoboy12 Geplaatst: 20 juli 2011 Rapport Geplaatst: 20 juli 2011 hallo ik heb ook pimp my car finale gedownload. als ik pimp my car in het spel met toets nummer 5 open en dan naar neon ga en op een neon kleur klik als ik het onder me auto wil zetten dan komt er een doos voor in plaats van een neon tube kan iemand mij helpen wat ik moet dan als ik een neon tube onder me auto wil zetten in plaat van een doosjes. helppppppppp Reageren
pokejan Geplaatst: 21 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2011 plz kan iemand mij helpen ben al een maand bezig met deeze mod en ik wil hem heel graag als iemand mij helpt al vast bedankt Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 24 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2011 plz kan iemand mij helpen ben al een maand bezig met deeze mod en ik wil hem heel graag als iemand mij helpt al vast bedankt Je moet de drugs files vervangen met die in het rar bestand! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.