nintendo5998 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 bij de missie "reuniting the familie"(weet niet of het juist geschreven is) gaat alles goed in het motel maar als ik vanuit de auto moet schieten wilt het niet werken(het schieten). kan dat komen omdat ik de mod super cj gebruik? dat cj superkrachten heeft maar zonder kostuum. p.s.: men heeft mij gezegd dat ik het hier moest vragen in de plaats van in de missie hulp fora Reageren
T@rget Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Is daar niet het makkelijkst achter te komen door de mod uit te zetten? Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 als ik de mod uitzet moet ik het spel gans opnieuw herbeginnen want het is een scriptmod Reageren
nintendo5998 Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Ja... dus? ben ik niet van plan Reageren
Beagle Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Dan kan je dus niet die missie spelen. Je bent nu ook al uit het spel gegaan, wat is de moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.