henrikjuh Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) ja dat kan ook xD weet jij een site dan waar je kan samenstellen? Bewerkt: 28 mei 2009 door henrikjuh Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 ja dat kan ook xDweet jij een site dan waar je kan samenstellen? www.azerty.nl www.alternate.nl Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken. Bewerkt: 28 mei 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken. Lol, de afbeelding is er, en dan is hij weer weg xD Reageren
henrikjuh Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken. uhm.. nou budget rond de 600 euro beeldscherm ook erbij als het kan Bewerkt: 28 mei 2009 door henrikjuh Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken. uhm.. nou budget rond de 600 euro beeldscherm ook erbij als het kan Dat word lastig, maar ik ga mijn best doen. EDIT: Met scherm en assemblage blijft er te weinig over om een goede PC samen te stellen. Bewerkt: 28 mei 2009 door Sprunk Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Hoe groot moet het beeldscherm zijn? Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Klik Ik neem aan dat je al een kast & DVD-driver hebt. Reageren
henrikjuh Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 (bewerkt) Hoe groot moet het beeldscherm zijn? uhm.. ong 20 inch. nee nog geen kast en cd driver maar dat is geen probleem. die zijn zoo gek duur nog niet! Bewerkt: 28 mei 2009 door henrikjuh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.