Jump to content

kan ik GTA 4 aan?


henrikjuh

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    11

  • henrikjuh

    9

  • TaartJJ~!

    7

  • Djmaddox

    5

Top Posters In This Topic

Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken.

Lol, de afbeelding is er, en dan is hij weer weg xD

Link to comment
Delen op andere websites

Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken.

uhm.. nou budget rond de 600 euro

beeldscherm ook erbij als het kan

Bewerkt: door henrikjuh
Link to comment
Delen op andere websites

Als je ons verteld wat je budget is, kunnen we een goede PC samenstellen. Met een Quad-core, een lekkere videokaart, etc. Dan krijg je beter spul, en alles word kant en klaar bij je afgeleverd. Ik weet niet of je ook een scherm erbij wilt, etc. Als je dat aan ons vertelt, kunnen wij de perfecte PC voor je maken.

uhm.. nou budget rond de 600 euro

beeldscherm ook erbij als het kan

Dat word lastig, maar ik ga mijn best doen. :Y

EDIT: Met scherm en assemblage blijft er te weinig over om een goede PC samen te stellen.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Hoe groot moet het beeldscherm zijn?

uhm.. ong 20 inch.

nee nog geen kast en cd driver maar dat is geen probleem.

die zijn zoo gek duur nog niet!

Bewerkt: door henrikjuh
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...