gta master 1 Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Hallo, Een tijdje geleden wou m'n computer niet opstarten via XP. Hij ging eerst heel even laden, en direct daarop kwam er heel snel een tekst in beeld en starte hij opnieuw op. Ik blij dat ik een tripleboot heb (XP, Windows 7 en Linux Ubuntu). Ik draaide via W7 een virusscan. Maar ik wou snel op XP voor bepaalde programma's die W7 (nog) niet ondersteund. Dus na 5 minuten stopte ik de scan al (dat was zowiezo niet zo slim ) Maar ik had toch geluk: Er was een trojan gevonden (Het is maar wat je geluk noemt ). Ik verwijderde hem, zonder er echt naar te kijken wat het precies was. Ik probeerde Windows XP weer en ja hoor, hij deed het weer perfect, dacht ik. De DVD drives en e externe harde schijf van 1 TB werden niet gezien. met die dvd drives kan ik nog leven, maar op die externe schijf zet ik bijna al m'n data aangezien mijn interne schijf vol is. Ik herinstalleerde de stuurprogramma's van de DVD drives, die vervolgens weer prima werkten. Maar mijn externe schijf wordt helemaal niet gezien! ook niet bij apparaatbeheer. Ik kan het maar niet fixen. het enigste wat ik me nog kan verzinnen is de schijf formatten via Partition Magic (als die hem ziet, heb ik nog niet geprobeerd) of XP er opnieuw opgooien. Je begrijp natuurlijk wel dat ik daar natuurlijk geen zin in heb. Dus weet iemand een oplossing? Groetjes GTA Master 1, PS. Het gaat om een Fujitsu Siemens Storagebird 35EV821 (1 TB versie). Reageren
Thundercover Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Kan je de externe schijf wel in Windows 7 of via een andere computer bereiken? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Kan je de externe schijf wel in Windows 7 of via een andere computer bereiken? Ja, ik sloot hem net weer aan. GTA Forum is een wonder tegen nietwerkende hard en soft ware. Dit is namelijk de tweede keer al dat ik een lang topic schrijf, en dat hij het daarna opeens weer doet ! Eerder had ik het al een keer met een beeldscherm, echt, GTA Forum is magisch . Ook had ik eerst het probleem dat ik hem bij het opstarten de stroom er af moest halen, anders duurde het erg lang, en zelfs dat is opeens weg. Holy GTA Forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.