Sprunk Geplaatst: 31 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2009 Dan heb je zeker Vista? Als ik in Vista bij DXiag kijk staat er ook iets van 1.3 GB En bij RAM staat er ook nog gewoon 2048 MB, dus waar vista opeens 0.9 GHz vandaan haalt??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Dan heb je zeker Vista?Als ik in Vista bij DXiag kijk staat er ook iets van 1.3 GB En bij RAM staat er ook nog gewoon 2048 MB, dus waar vista opeens 0.9 GHz vandaan haalt??? Idd heb ik Vista, ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 volgens de site kon ik GTA 4 niet draaien, maar hij draait lekker genoeg op 20~22 FPS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 20 FPS is nou niet een framerate waarvan je echt heel vrolijk word. Bij 20 FPS loopt het spel voor mijn gevoel althans super sloom. 30+ is pas echt lekker speelbaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 volgens de site kon ik GTA 4 niet draaien, maar hij draait lekker genoeg op 20~22 FPS. Pfoe, 20 FPS wel.. word je ook moe van... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Ik heb GTA IV op me laptop draaiend gekregen met 15 fps. Ik heb dan wel alles op Low. Het spel loopt lekker, voor mij dan. Alleen me vader heeft een telefoongids eronder gelegd omdat hij snel heet word en uitvalt. Specs in Sig. Bewerkt: 2 juni 2009 door Deluxo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Ik heb GTA IV op me laptop draaiend gekregen met 15 fps. Ik heb dan wel alles op Low.Het spel loopt lekker, voor mij dan. Alleen me vader heeft een telefoongids eronder gelegd omdat hij snel heet word en uitvalt. Specs in Sig. 15 FPS wel, dat zal er mooi uitzien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Ik heb GTA IV op me laptop draaiend gekregen met 15 fps. Ik heb dan wel alles op Low.Het spel loopt lekker, voor mij dan. Alleen me vader heeft een telefoongids eronder gelegd omdat hij snel heet word en uitvalt. Specs in Sig. 15 FPS wel, dat zal er mooi uitzien! Ja klopt, dat nog voor een laptop die 750,- kost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Dat is echt, serieus, geld verbranden. Voor 700 kun je bij de Aldi een computer halen die Far Cry 2 @ alles vol zonder stotter aan kan (constant 20FpS op Ultra High, 40FPS op recommended (high/very high) Maargoed, deze computer wil nou net geen GTA IV draaien Iemand anders met Vista Home Premium x64 problemen met GTA IV? Bewerkt: 2 juni 2009 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 (bewerkt) Dat is echt, serieus, geld verbranden. Voor 700 kun je bij de Aldi een computer halen die Far Cry 2 @ alles vol zonder stotter aan kan (constant 20FpS op Ultra High, 40FPS op recommended (high/very high)Maargoed, deze computer wil nou net geen GTA IV draaien Iemand anders met Vista Home Premium x64 problemen met GTA IV? I know, i know. Ik had liever een Hardcore Gaming PC voor GAMEN!!! GAMEN!!! Maargoed, ik had 950,-. Dat geld kun je ook niet weer van de boom plukken. Bewerkt: 2 juni 2009 door Deluxo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 2 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2009 Maargoed, deze computer wil nou net geen GTA IV draaien Iemand anders met Vista Home Premium x64 problemen met GTA IV? Geen problemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
berj Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 stukje wijzer geworden bedankt kerel:) had ook die site gebruikt maar hij doet het alsnog:P greatz berj. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SuspiciousOne Geplaatst: 3 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb de test ook uitgevoerd, het kwam net iets onder het gemiddelde als ik het goed herinner. Ik kreeg toen GTA IV, installatie problemen, fixte het (ik heb nu weer die problemen en ik weet niet hoe ik het moet fixen ) en toen scheen het dat ik 10-20 fps kreeg, wtf. Ik moest die 3 fucking patches installere om maar op 25-50 te blijven spelen, waarvan hij soms op 15 bleef vastzitten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rsnbetul5 Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik heb met Gta Iv tussen de 30/40 fps. Ik heb eigenlijk ook alles op LOW staan.. Anders ga ik te veel laggen. Ik speel ook Call Of Duty 4, daarmee heb ik 125 fps. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2009 Ik wil geen reclame maken, maar met de hulp van Sprunk, djmaddox en wesley123 heb ik de Upgrade Adviseur van Flitskikker InfoTool gemaakt. 90% van alle videokaarten zit al in het programma, en deze hebben allemaal een eigen score gekregen. Er wordt dus niet naar de nieuwheid van de kaart gekeken, maar naar de score. Zo krijg je een betrouwbaar advies. Een X1900 krijgt bijvoorbeeld een veel hogere score dan een HD2400. Sprunk heeft mij al vertelt dat de Upgrade Adviseur al 10x beter is dan Can You Run It. Meer info hier. Ik heb een filmpje gemaakt hoe GTA4 het doet op mijn computer, welke niet aan de eisen voldoet, ter vergelijking. Mvg, Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.