Jump to content

Can you run it? No Go.


Sprunk

Recommended Posts

Dan heb je zeker Vista?

Als ik in Vista bij DXiag kijk staat er ook iets van 1.3 GB :bonk: En bij RAM staat er ook nog gewoon 2048 MB, dus waar vista opeens 0.9 GHz vandaan haalt??? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TaartJJ~!

    6

  • Sprunk

    4

  • Dvt

    3

  • Thomassion

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan heb je zeker Vista?

Als ik in Vista bij DXiag kijk staat er ook iets van 1.3 GB :bonk: En bij RAM staat er ook nog gewoon 2048 MB, dus waar vista opeens 0.9 GHz vandaan haalt??? :?

Idd heb ik Vista, ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV op me laptop draaiend gekregen met 15 fps. Ik heb dan wel alles op Low.

Het spel loopt lekker, voor mij dan. Alleen me vader heeft een telefoongids :bonk: eronder gelegd omdat hij snel heet word en uitvalt. :zz:

Specs in Sig.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV op me laptop draaiend gekregen met 15 fps. Ik heb dan wel alles op Low.

Het spel loopt lekker, voor mij dan. Alleen me vader heeft een telefoongids :bonk: eronder gelegd omdat hij snel heet word en uitvalt. :zz:

Specs in Sig.

15 FPS wel, dat zal er mooi uitzien!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA IV op me laptop draaiend gekregen met 15 fps. Ik heb dan wel alles op Low.

Het spel loopt lekker, voor mij dan. Alleen me vader heeft een telefoongids :bonk: eronder gelegd omdat hij snel heet word en uitvalt. :zz:

Specs in Sig.

15 FPS wel, dat zal er mooi uitzien!

Ja klopt, dat nog voor een laptop die 750,- kost.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt, serieus, geld verbranden. Voor 700 kun je bij de Aldi een computer halen die Far Cry 2 @ alles vol zonder stotter aan kan (constant 20FpS op Ultra High, 40FPS op recommended (high/very high)

Maargoed, deze computer wil nou net geen GTA IV draaien :puh: Iemand anders met Vista Home Premium x64 problemen met GTA IV?

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is echt, serieus, geld verbranden. Voor 700 kun je bij de Aldi een computer halen die Far Cry 2 @ alles vol zonder stotter aan kan (constant 20FpS op Ultra High, 40FPS op recommended (high/very high)

Maargoed, deze computer wil nou net geen GTA IV draaien :puh: Iemand anders met Vista Home Premium x64 problemen met GTA IV?

I know, i know. Ik had liever een Hardcore Gaming PC voor GAMEN!!! GAMEN!!! :7

Maargoed, ik had 950,-. Dat geld kun je ook niet weer van de boom plukken.

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de test ook uitgevoerd, het kwam net iets onder het gemiddelde als ik het goed herinner.

Ik kreeg toen GTA IV, installatie problemen, fixte het (ik heb nu weer die problemen en ik weet niet hoe ik het moet fixen :() en toen scheen het dat ik 10-20 fps kreeg, wtf.

Ik moest die 3 fucking patches installere om maar op 25-50 te blijven spelen, waarvan hij soms op 15 bleef vastzitten..

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik wil geen reclame maken, maar met de hulp van Sprunk, djmaddox en wesley123 heb ik de Upgrade Adviseur van Flitskikker InfoTool gemaakt.

90% van alle videokaarten zit al in het programma, en deze hebben allemaal een eigen score gekregen. Er wordt dus niet naar de nieuwheid van de kaart gekeken, maar naar de score. Zo krijg je een betrouwbaar advies. Een X1900 krijgt bijvoorbeeld een veel hogere score dan een HD2400.

Sprunk heeft mij al vertelt dat de Upgrade Adviseur al 10x beter is dan Can You Run It.

2ytrztv.jpg

Meer info hier.

Ik heb een filmpje gemaakt hoe GTA4 het doet op mijn computer, welke niet aan de eisen voldoet, ter vergelijking.

Mvg,

Flitskikker

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...