[B]ig [S]moke Geplaatst: 25 mei 2009 Rapport Geplaatst: 25 mei 2009 Nou ik zoek dus eingenlijk ongeveer het zelfde als GTA forum maar dan in de Need For Speed Series. Dus zoals Most wanted, Prostreet, Carbon en de rest. Als je een Site weet ( die nog wel actief is ), laat me het weten ! Gr Smokaladaloté Reageren
ikt Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Nou ik zoek dus eingenlijk ongeveer het zelfde als GTA forum maar dan in de Need For Speed Series. Dus zoals Most wanted, Prostreet, Carbon en de rest. Als je een Site weet ( die nog wel actief is ), laat me het weten ! Gr Smokaladaloté Ik weet er geen, maar NFS: Shift wordt deze keer wel een leuke game, dus misschien komen er dan fora's. Misschien zet ik mijn programming-forum in in een NFS-forum! Reageren
Wienish Geplaatst: 8 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2009 (bewerkt) Hey ig moke.. Af en toe blijkt het gebruik van Google niet de moeite waard voor luie mensen. Als je even op Google intikt "Need For Speed Forum", kom je al gauw uit op het NFSCars Forum, het Nederlandse Need For Speed Forum (blijkbaar nog niet zo lang tot leven, aangezien er maar 54 geregistreerde gebruikers en maar 586 berichten zijn geplaatst op het moment) en de ietwat officiëlere Need For Speed forumsectie van EA games. Bewerkt: 8 augustus 2009 door Wienish Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.