Jump to content

Actviatie van windows xp Pro

Recommended Posts

Geplaatst:

hey, daar ben ik weer eens.. ik had hetzelfde virus -,-

maarja ik weet dat ik niks kon doen dus gelijk maar geformateerd..

Nu is mijn vraag of de actviatie code hetzelfde is als de registratiecode is want die doet het namelijk niet :(

Het is een legale windows xp pro edition alleen werkt de activatie code dus niet.. :S

Geplaatst: (bewerkt)

Dan heb je hem te vaak gebruikt, moet je bij Microsoft een nieuwe aan vragen (toch?)

Oh, en als ik jou was zou ik Avast installeren dan hoef je ook niet om de week te formatteren ;)

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:
Dan heb je hem te vaak gebruikt, moet je bij Microsoft een nieuwe aan vragen (toch?)

Oh, en als ik jou was zou ik Avast installeren dan hoef je ook niet om de week te formatteren ;)

er stond al northon antivirus op maar al die virusprogamma's zijn bagger want geeneen scanner kan Virtut.CF stoppen of tegenhouden..

Geplaatst:

er komt tijdens het activeren ene nummer op het scherm dat je kutn bellen, dan kun je een nieuwe code krijgen en dan meot je die invoeren, het zijn 9 blokken van a t/m g.

En beveilig je pc eens correct, je hebt meerdere scanners naast elkaar draaien, en volgens jou kunnen ze nooit iets verwijderen, waarom? omdat al die weetikhoeveel scanners met elkaar in conflict gaan raken. Gebruik 1 real time scanner die standaard aan staat en neit een stuk of 5.

Let ook eens op je internetgedrag want ene virus komt neit plotseling ineens binnen zetten hoor.

Geplaatst:
er komt tijdens het activeren ene nummer op het scherm dat je kutn bellen, dan kun je een nieuwe code krijgen en dan meot je die invoeren, het zijn 9 blokken van a t/m g.

En beveilig je pc eens correct, je hebt meerdere scanners naast elkaar draaien, en volgens jou kunnen ze nooit iets verwijderen, waarom? omdat al die weetikhoeveel scanners met elkaar in conflict gaan raken. Gebruik 1 real time scanner die standaard aan staat en neit een stuk of 5.

Let ook eens op je internetgedrag want ene virus komt neit plotseling ineens binnen zetten hoor.

Ik gebruik dus maar 1 scanner.. northon antivirus..

en mijn moeder zat op de pc toen het gebeurde, ze kwam op een website en toen kwam er een popup waar je "ja" of "nee" kon kiezen, mijn moeder drukt dus op nee.. omg ;p gewoon alt f4ren maarja.. ze is niet zo slim..

btw ik heb dat nummer gebeld maar toen zei zij dat de code voor een windows xp prof. met mediacenter is terwijl die cd alleen windows xp prof. bevat.. Wtf moet ik nou doen dan?? dat is de enigste code die ik heb.. als ze die key nou gewoon is op de cd zetten kan ik die teminste ook niet kwijtraken of de zooi door elkaar gooien..

Geplaatst:

bel de gratis lijn, dna heb je een amper verstaanbare robotstem die je ene code voorleest.

En is het nou echt nodig om voor elk virus je pc te formatteren? dit is al de 5e keer geloof ik.

Geplaatst:

XP pro met mediacenter, coole combo (H);)

Als je gewoon xp Pro erop knalt en de vrolijke fluiters bij Microsuck belt en dan die leuke computerstem volschreeuwd krijg je een code die je moet intypen en dan ben je klaar, desnoods laat je je doorverbinden met zo'n callcenter doos waar je een heel zielig verhaal ophangt over dat je computer vol stond met virussen en dat je opnieuw moest installeren maar het lukt niet met het activeren, ze zijn daar niet zo moeilijk...

Geplaatst: (bewerkt)

er stond al northon antivirus op maar al die virusprogamma's zijn bagger want geeneen scanner kan Virtut.CF stoppen of tegenhouden..

Je gezonde verstand gebruiken is ook heel belangrijk. Niet alleen teren op virusprogjes, maar ook gewoon je hoofd gebruiken. Virusscanners kunnen veel ellende besparen, maar het begint toch echt bij jezelf.

Daarnaast heb je niet alleen een virusprog nodig, maar ook een firewall en spywarescanners.

Ik zou trouwens geen norton gebruiken. Die is nogal lomp in gebruik, lust graag wat geheugen.

Ik zou eens kijken naar Avira Antivir Personal Edition. www.free-av.com

Gratis virusscanner en zeer goed. Update elke dag en herkend meeste virussen. Licht in gebruik.

Het enige waar je dan wel mee zit is dat je bij iedere update een pop-up tevoorschijn komt waar dan reclame gemaakt wordt voor de betaalde versies. Maar dat is 1 klik en het is weg.

Voor firewall zou ik Agnitum Outpost Firewall Pro nemen. www.agnitum.com

Niet gratis, maar wel een zeer goede firewall. Uit te breiden met plugins. Anders is er nog Comodo Firewall of Zonealarm. En voor spyware Spybot Search& Destroy en Spywareblaster gebruiken. Dat laatste houdt de spyware tegen.

En ik kan het niet vaak genoeg zeggen; ook gewoon je hoofd erbij houden. Geen onbekende mailtjes openen, niet zomaar bestanden openen en niet zomaar iets aanklikken. Altijd aandachtig en rustig lezen en nooit zomaar next, next klikken. Want de meeste problemen komt door de gebruiker zelf.

Oh ja en wat die activatie betreft; gewoon Microsoft daarvoor bellen en om activatiecode vragen.

Bewerkt: door candesco

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...