Jump to content

Groot probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dus een probleem met mijn pc. Gisteren begon hij errors te geven als ik progamma's wou verwijderen. Dit zou komen door Appdata of hoe dat ook mag heten, dat zou hij niet kunnen vinden. ik heb mijn pc meerdere malen gescanned met verschillende antivirus progamma's. Ook was mijn icoon van deze computer etc verdwenen in het snel starten menu en tot overmaat van ramp ook Bureau-accessoires. Systeem herstel werkt ook niet meer want die ontdekt ook een fout. Ik kan de pc wel gewoon opstarten, maar hij loopt niet goed. ik zit nu op de laptop omdat ik me er niet aan wil irriteren verder. Hopelijk kan iemand me wat verder helpen.

Geplaatst:

Zorg voor een disc van je OS, leen die bijvoorbeeld van iemand, gebruik dan de recovery console ervan ®, dna zal hij je OS gaan fixen en zal hij het weer moeten doen.

Geplaatst:

En nu de uitleg: Waarschijnlijk heb je de map AppData verwijderd van de C schijf. De map AppData is in XP namelijk Documents and Settings, een zeer belangrijke map, want bijna alle programma's dumpen hun dingen daarin, van Antivirusprogramma's tot spellen tot MSN. Het kan zijn dat je een ik-verneuk-je-computer-lekker-puh bestand hebt gedownloaded, dat niet als virus wordt aangezien omdat het niet echt een virus is, maar gewoon een paar bestanden die alles verwijderen. Zoals hierboven al staat, fix je Windows met een disc. Ik heb geen idee of dit werkt, de laatste keer dat ik iets wilde fixen ging het niet. :puh:

Geplaatst:

Wat Wesley zegt kan helpen, maar misschien zit er een stiekem virus op je pc dat door weinig scanners wordt gezien. Heb je al met malwarebytes gescand? Die vindt zo goed als alles, zeg ik uit ondervinding. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...