wesjo Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 heee hep een probleem asl ik gta iv wil instraleeren kan ik de 2 schijf niet instraleeren dus kan eimant mis een site posten waar die hem heeft gedownlod en mis een uitleg alvast bedankt wejo Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 ten eerste, dit is een nederlands forum. Ten tweede koop het spel legaal Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) heee hep een probleem asl ik gta iv wil instraleeren kan ik de 2 schijf niet instraleeren dus kan eimant mis een site posten waar die hem heeft gedownlod en mis een uitlegalvast bedankt wejo Als je even naar de winkel gaat en dan gelijk GTA IV koopt heb je zowel CD1 als CD2. En als je hem hebt kan je hem via deze tutorial netjes installeren op de manier zoals het hoort, legaal. Bewerkt: 26 mei 2009 door 2fast{0} Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesjo Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 ik koop het egt niet legaal ben niet gek kan wal anderedinge met me geld Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 ik koop het egt niet legaal ben niet gek kan wal anderedinge met me geld Goedemiddag, loop maar door. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
2fast{0} Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 ik koop het egt niet legaal ben niet gek kan wal anderedinge met me geld Dan heb je geen GTA IV. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 Zoals al gezegd is bieden wij geen hulp aan mensen die geen 30 euro over hebben voor een topgame als GTA IV. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts