Jump to content

virus?


berj

Recommended Posts

heey

ik heb een probleem gehad met gta 4 heb em gekocht bij bart smit voor 25 eurie en toen geinstalleerd deed het die dag nog wel maar toen ik 3 dagen op vakantie ging en terug kwam liep mijn hele computer vast en dikke virus shit heb en technocus ofzo iets gehaald hij zij dat het door gta 4 kwam maar geloofde het niet ik runde toen nog met Service Pack 2 kan het daar aan liggen? heeft iemand zelfde probleem gehad en kan dit wel?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat meer letten op je spelling en werken aan punt komma's, zou al een boel helpen. Nu versta je maar de helft van wat jij typt.

En wat meer informatie mag wel. Je installeert GTA IV, gaat drie dagen op vakantie zonder die pc te gebruiken, komt terug en er zit een virus op/het ligt aan GTA IV?

Ik zie niet in hoe GTA IV je pc kan doen crashen, en hoe er zomaar een virus op je pc kan kruipen terwijl je 'm niet gebruikt.

Misschien wat meer info over het probleem? Er zijn veel manieren waarop een pc kan 'crashen'. Foutmelding? PC die afslaat? Gebeurt er iets bij bepaalde handelingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat meer letten op je spelling en werken aan punt komma's, zou al een boel helpen. Nu versta je maar de helft van wat jij typt.

En wat meer informatie mag wel. Je installeert GTA IV, gaat drie dagen op vakantie zonder die pc te gebruiken, komt terug en er zit een virus op/het ligt aan GTA IV?

Ik zie niet in hoe GTA IV je pc kan doen crashen, en hoe er zomaar een virus op je pc kan kruipen terwijl je 'm niet gebruikt.

Misschien wat meer info over het probleem? Er zijn veel manieren waarop een pc kan 'crashen'. Foutmelding? PC die afslaat? Gebeurt er iets bij bepaalde handelingen?

Haha jah sorry,,

neej neej ik was op vakantie maar mijn ouders die waren nog thuis en mijn zus,

heb eigelijk echt geen idee GTA 4 was Bij mij sowiezo sloom beetje dan,,

enuuhh heb test gedaan of mijn computer het wel aan kon maar kom volgens die site maklijk, dus het ligt daar niet aan.

maar volgens mijn vader starte de computer de eerste paar dagen niet.

kweet niet of mijn zus er aan heeft gekloot ofzo.

mijn probleem was dat de beeld als ik iets beweegde heel sloom ging de Virus dus,,..

kweet eigelijk meer niet was men vraag of iemand dat ook heeft gehad

Link to comment
Delen op andere websites

dat beteknt nog echt neit dat ewr een virus is hoor, en er is iets heel handigs voor, een anti virus scanner.

Wat zijn je specs, want dat die site het aan geeft dat hij hem wel aan kan kan grote kans geven dat die het fout heeft

Link to comment
Delen op andere websites

Wat meer letten op je spelling en werken aan punt komma's, zou al een boel helpen. Nu versta je maar de helft van wat jij typt.

En wat meer informatie mag wel. Je installeert GTA IV, gaat drie dagen op vakantie zonder die pc te gebruiken, komt terug en er zit een virus op/het ligt aan GTA IV?

Ik zie niet in hoe GTA IV je pc kan doen crashen, en hoe er zomaar een virus op je pc kan kruipen terwijl je 'm niet gebruikt.

Misschien wat meer info over het probleem? Er zijn veel manieren waarop een pc kan 'crashen'. Foutmelding? PC die afslaat? Gebeurt er iets bij bepaalde handelingen?

Haha jah sorry,,

neej neej ik was op vakantie maar mijn ouders die waren nog thuis en mijn zus,

heb eigelijk echt geen idee GTA 4 was Bij mij sowiezo sloom beetje dan,,

enuuhh heb test gedaan of mijn computer het wel aan kon maar kom volgens die site maklijk, dus het ligt daar niet aan.

maar volgens mijn vader starte de computer de eerste paar dagen niet.

kweet niet of mijn zus er aan heeft gekloot ofzo.

mijn probleem was dat de beeld als ik iets beweegde heel sloom ging de Virus dus,,..

kweet eigelijk meer niet was men vraag of iemand dat ook heeft gehad

Weer een lekker taalgebruik...Welkom op dit forum trouwens :) Maar op dit forum is het wel de gewoonte ABN te typen en ook Punten, Komma's etc. te gebruiken.

Enja, vraag het gewoon even aan die zus van je, misschien heeft die wel iets verkeerd gedaan.

STanboy96 :cya:

Bewerkt: door stanboy96
Link to comment
Delen op andere websites

oh oke, bedankt nog,;)

ik wou alleen weten of er iemand bekend is met dit soort problem, maar allemaal bedankt computer is al gefixt dus heb er nu geen last meer van:)

en voor mijn taalgebruik ( punten komma's en taalgebruik zelf) zal ik op letten :tu:

Bedankt mensen!:D

* ik ga het gewoon weer proberen*

Link to comment
Delen op andere websites

ik runde toen nog met Service Pack 2 kan het daar aan liggen?

Ja, daar kan het aan liggen. Zo te zien heb je XP, voor XP moet je Service Pack 3 hebben.

Je kan hem downloaden via de site van Microsoft.

EDIT: Ohja, het probleem is opgelost. :cya:

Bewerkt: door Deluxo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...