safety42 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 hoe komt het dat ik sommige wapens en items (brandblusser in een van de missies) niet kan oprapen of meenemen? zijn hier soms extra voorwaarden voor? Reageren
Deluxo Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Staat er linksboven dan tekst als je wilt oppakken? Zoja, klik op TAB, dan vervangt hij het wapen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Per wapenslot kan CJ maximaal maar één 'wapen' bij zich dragen. In het begin van het spel wordt dit de eerste paar keer uitgelegd on-screen met welke knop je van wapen kan wisselen als je bij een pick-up bent. Na een aantal keer mag van de speler verwacht worden dat diegene nu onderhand wel weet welke knop je daarvoor moet gebruiken en wordt het niet meer getoond op je scherm. De knop die je moet gebruiken is uiteraard afhankelijk van het platform waarop jij GTA SA speelt. Lees dus altijd heel goed wat er allemaal op het scherm komt te staan, vaak is dat hele nuttige informatie. Reageren
safety42 Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 ik speel op de X-box, zou normaal de Y knop zijn maar als ik die gebruik, gebeurt er niets Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Weet je dat zeker of roep je maar wat? Ik heb een donkerbruin vermoeden dat jij niet de Y maar de L moet gebruiken. Dat is toch de linkerschouder-knop? Je moet iig dezelfde knop gebruiken waarmee je ook het kleine stats-venstertje in beeld krijgt. Reageren
safety42 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 ik zal de L eens proberen maar ben naar de knopconfiguratie gaan kijken en daar stond de Y knop bedankt voor de tip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.