Jump to content

Firefox zoekgeschiedenis


Donald F. Duck

Recommended Posts

Ik leeg wel eens om de zoveel tijd mijn geschiedenis in Firefox als ik een paar duizend items er in heb staan. Het probleem is: Mijn zoekgeschiedenis wordt niet gewist, waardoor als ik bijv. een 'E' intyp al mijn zoekwoorden beginnend met een E zie in dat lijstje.

Ik wil dus deze lijst kunnen schoonmaken samen met mijn geschiedenis, of deze lijst helemaal uitzetten. Kan dit?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik leeg wel eens om de zoveel tijd mijn geschiedenis in Firefox als ik een paar duizend items er in heb staan. Het probleem is: Mijn zoekgeschiedenis wordt niet gewist, waardoor als ik bijv. een 'E' intyp al mijn zoekwoorden beginnend met een E zie in dat lijstje.

Ik wil dus deze lijst kunnen schoonmaken samen met mijn geschiedenis, of deze lijst helemaal uitzetten. Kan dit?

Klik bovenaan Extra-Privegegevens opruimen.

Daarna kan je de dingen aanklikken die je wilt verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er bestaat nog een makkelijker manier en het heet Crap Cleaner of CCleaner zoals het nu genoemd wordt.

Met piriform CCleaner wis je alle tijdelijke troep, ook de geschiedenis.

Daarnaast zit er ook een registercleaner in waarmee je overbodige registersleutels op kunt ruimen.

Je kunt het hier vandaan halen: http://www.ccleaner.com/download/builds

Download de slim build, daar zit geen toolbar in.

Link to comment
Delen op andere websites

Klik bovenaan Extra-Privegegevens opruimen.

Daarna kan je de dingen aanklikken die je wilt verwijderen.

Het lukt niet, ik klik alles aan, behalve 'Opgeslagen Wachtwoorden', en toch blijft alles opgeslagen..

Alvast bedankt.

Groetjes,

MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...