Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind deze signature niet echt geslaagd.

Om te beginnen heb je met de render iets heel raars gedaan. Hij is niet goed uitgeknipt, en niet tgoed ingeblend. Ik kan niet achterhalen wat je er precies mee hebt gedaan, maar doe dat nooit meer. :puh: Probeer in het vervolg op de normale manier in te blenden.

Dan de achtergrond. Op zich is de stock wel mooi, maar dan heb je er een soort 'sneeuwvlokjes' op gedaan. Deze hebben een zwart randje, wat een sneeuwvlokje natuurlijk niet heeft. Het is wel een leuk idee, maar haal het zwarte randje weg en probeer ze wat meer op de achtergrond te verwerken zodat ze wat minder opvallen.

Dan komende bij de kleine render net boven de tekst. Ik weet niet waarom je dit hebt gedaan, maar het is overbodig. Dit kun je beter weghalen.

Vervolgens is je tekst aan de beurt. Op zich niks mis mee, maar waarom zo erg in de hoek? Zet hem meer naar het midden toe. Zo zorg je er meteen voor dat je sig wat meer word aangekleed. :)

Succes ermee verder! :tu:

Geplaatst:

Ik vind hem ook niet erg mooi.

De render is inderdaad erg lelijk en is op een rare plek neergezet.

Ook de achtergrond vind ik niet mooi die is veel te leeg.

Ook de tekst is veel te kleien en staat te veel in de hoek.

Dus dit vind ik een van je mindere creaties: 5.7/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...