Jump to content

Belachelijk lage FPS


joppie

Recommended Posts

Ik heb op mijn nieuwe pc (specs in sig) GTA IV geïnstalleerd vandaag, maar als ik het spel heb ik heel de tijd in het spel minder dan 20 FPS! :? (volgens FRAPS)

En als er een scherm is met loading... heb ik 75 FPS.

Ik weet wel dat er dan niks beweegt op dat moment, maar waarom heb ik nog minder dan 20?

Kzal zo ffies een screen posten met de instellingen van GTA.

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

joppie.

installeer de nieuwste patch, defragmenteer je schijf, zet vSync uit. Verder zou alles goed moeten gaan. GTA IV is een game met graphics uit 1999 voor computers uit 2999, dus verwacht niet al te veel van de settings, maar met die specs zou je een behoorlijk eind moeten komen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt ikt, ik heb nu elke keer 30 FPS en alles staat op high of very high dus ik speel op de hoogste settings op een resolutie van 1920 x 1200.

Ook lekker vloeiend trouwens.

Ik heb tot nu toe alleen de drie patches geïnstalleerd, kweet niet of de derde alleen al genoeg was...

Toch bedankt. :tu:

Bewerkt: door joppie
Link to comment
Delen op andere websites

Dat sommige mensen niet tevreden zijn met 20 FPS.

Ik haal met een beetje geluk de 10FPS.

Dus niet klagen, en niet zeggen dat ik moet investeren in een nieuwe pc want ik wacht liever op een nieuwer model dat de game redelijk goed zal kunnen draaien.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Dat sommige mensen niet tevreden zijn met 20 FPS.

Ik haal met een beetje geluk de 10FPS.

Dus niet klagen, en niet zeggen dat ik moet investeren in een nieuwe pc want ik wacht liever op een nieuwer model dat de game redelijk goed zal kunnen draaien.

grtz

Tom

Als je er zelf een bouwt ben je met €500,- al klaar, en dan kan je GTA IV goed draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...