joppie Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 Ik heb op mijn nieuwe pc (specs in sig) GTA IV geïnstalleerd vandaag, maar als ik het spel heb ik heel de tijd in het spel minder dan 20 FPS! (volgens FRAPS) En als er een scherm is met loading... heb ik 75 FPS. Ik weet wel dat er dan niks beweegt op dat moment, maar waarom heb ik nog minder dan 20? Kzal zo ffies een screen posten met de instellingen van GTA. Alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 ook bij de pinned topics al gekeken? daar staan genoeg fixes die je probleem wss verhelpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 joppie. installeer de nieuwste patch, defragmenteer je schijf, zet vSync uit. Verder zou alles goed moeten gaan. GTA IV is een game met graphics uit 1999 voor computers uit 2999, dus verwacht niet al te veel van de settings, maar met die specs zou je een behoorlijk eind moeten komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2009 (bewerkt) Bedankt ikt, ik heb nu elke keer 30 FPS en alles staat op high of very high dus ik speel op de hoogste settings op een resolutie van 1920 x 1200. Ook lekker vloeiend trouwens. Ik heb tot nu toe alleen de drie patches geïnstalleerd, kweet niet of de derde alleen al genoeg was... Toch bedankt. Bewerkt: 26 mei 2009 door joppie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamaggot Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 En als er een scherm is met loading... heb ik 75 FPS. Daar moet je helemaal niet naar kijken, volgens fraps heb ik dan 500+ FPS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Daar moet je helemaal niet naar kijken, volgens fraps heb ik dan 500+ FPS. Ja, ik had er op een gegeven moment ook ergens in de 2000. Maar het loopt nu lekker vloeiend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 Alleen de 3e patch was ook goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Alleen de 3e patch was ook goed De 3e patch is alles in één inderdaad. Bewerkt: 27 mei 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Dat sommige mensen niet tevreden zijn met 20 FPS. Ik haal met een beetje geluk de 10FPS. Dus niet klagen, en niet zeggen dat ik moet investeren in een nieuwe pc want ik wacht liever op een nieuwer model dat de game redelijk goed zal kunnen draaien. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 1 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2009 Dat sommige mensen niet tevreden zijn met 20 FPS. Ik haal met een beetje geluk de 10FPS. Dus niet klagen, en niet zeggen dat ik moet investeren in een nieuwe pc want ik wacht liever op een nieuwer model dat de game redelijk goed zal kunnen draaien. grtz Tom Als je er zelf een bouwt ben je met €500,- al klaar, en dan kan je GTA IV goed draaien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.