Jump to content

Mijn auto


Matiscus

Recommended Posts

Hallo iedereen.

De meeste hier onder ons kennen me nog wel. Ik wil namelijk nog na al deze tijd nog is iets delen met jullie en met mijn oude vrienden die ik hier had. Zoals de meeste wel weten had ik altijd een droom om met een wagen rond te rijden. Daardoor had ik ook het modden leren kennen. Wel sinds februari heb ik een voorlopig rijbewijs.

Sinds vorige week heb ik mijn eigen auto. Het is een Ford Fiesta Sport van 2006. Met een 1.6 Benzine motor met 100pk.

Ook denkik eraan om mijn wagen wat gaan uit te bouwen. Maar dat wisten de meeste onder ons wel al.

Hier zijn alvast wat foto's:

De ontmoeting:

IMG_6331.JPG

Gepolierd:

IMG_6356.JPG

Thuis, zonder dat ik er al iets aan veranderd had:

IMG_6368.JPG

IMG_6375.JPG

IMG_6377.JPG

IMG_6379.JPG

En de eerste verandering: de koffer.

IMG_6424.JPG

Als de afbeelding automatisch niet herscaalt worden. Ga ik dit doen, dus even geduld voor mijn links worden weggehaald.

Mathias

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    12

  • Bling

    5

  • FerryN

    5

  • Snowdog

    4

Top Posters In This Topic

Mooi man, kijk uit naar het eindresultaat. Wat ben je van plan ermee te doen, wil je hem cleanen ofzo>

Het gaat inderdaad naar de gecleande kant opgaan. Ik zal jullie zeker op de hoogte houden. Maar hier in BE is het heel slecht weer geweest gisteren nacht, hagel zo groot als tennisballen. En mijn wagen is jammer genoeg al getroffen door de natuurramp. Ik heb namelijk in mijn dak 4 blutsen. Dus deze moeten eerst weer weggewerkt worden voor de werken verder gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zeker een mooi bakkie als 1e auto. Hoeveel heeft ie gekost? Zal wel een stuk minder zijn omdat die Belgisch is.

Het is een occasie van 3 jaar oud. De nieuw prijs was 18000 euro afgerond. Heb hem kunnen kopen voor 9200 en met 44633km op de teller.

Link to comment
Delen op andere websites

Erg mooi voor je eerste auto. Maar zonde dat je hem gaat cleanen,maar als jij dat mooier vind.

Edit: Was het een les auto?

Bewerkt: door De Stofzuiger
Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er erg leuk uit, je had nog wel een behoorlijk budget voor die auto, meestal is een 1e auto een oud en lelijk ding, maar deze ziet er toch wel vet uit, geen bejaarden auto of een of andere vage japanner. Ik hoop dat je er iets leuks van maakt, zorg niet dat het te overdreven wordt, dat geeft meestal een slecht resultaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een occasie van 3 jaar oud. De nieuw prijs was 18000 euro afgerond. Heb hem kunnen kopen voor 9200 en met 44633km op de teller.

Wel een mooie wagen, maar zelf zou ik het veel te duur vinden voor zo'n wagentje, je kan voor zon 7500€ (na onderhandelen natuurlijk) een 530i executive (leren bekleding, etc) uit 2001/2002 kopen, dan zou je de overgebleven 1700€ kunnen overhouden aan het verschil in onderhoud, belasting&verzekering en benzine. Maarja 1.6 en een klein en licht autotje: een lekker ragbakkie. Ook makkelijk in al die steden die echt achterlijk zijn ontworpen voor auto's en slechte parkeermogelijkheden hebben.

Ziet er erg leuk uit, je had nog wel een behoorlijk budget voor die auto, meestal is een 1e auto een oud en lelijk ding, maar deze ziet er toch wel vet uit, geen bejaarden auto of een of andere vage japanner. Ik hoop dat je er iets leuks van maakt, zorg niet dat het te overdreven wordt, dat geeft meestal een slecht resultaat..

De ''vage japanners'' zijn anders wel veel betrouwbaarder en meestal krijg je ook veel meer prestaties en/of comfort voor je geld.

En om eerlijk te zijn, als je een auto niet wil hebben op grond van de image die erbij zit ( bejaardenauto), ben je best een idioot vind ik.

Het enige wat hoort te tellen is:

1: De prestaties ( wegligging en vermogen)

2: Comfort ( en extra's)

3: Kosten/betrouwbaarheid/makkelijkheid om zelf te repareren ( want garages zijn gierige uitbuiters )

En in mindere mate, het uiterlijk voor jezelf, dus niet druk om het image van de auto maken of wie hem mooi vind, zolang je hem maar zelf mooi vind.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wagen, om eerlijk te zijn zou ik hem zo laten, hij is al zeer mooi!

En wat wil je laten cleanen?

En je gaat toch geen RICER™ Spul erop zetten zoals grote spoilers en bumpers die je tegen drempels aan schuurt?

Misschien andere velgjes en hij is nog bruter!

Alleen wat ik minder aan je wagen vind is de dashboard kleur, voor de rest is hij zeer mooi!

Link to comment
Delen op andere websites

Met cleanen bedoel ik natuurlijk wat dingetjes wegwerken. Maar er worden geen andere bumpers op de wagen geplaatst. Juist mijn voorbumper word herspoten omdat ik veel steenslag had. (Wel van de vorige eigenaar). En verder komen er nog gewoon Fiesta ST zijlijsten aan. En alles word in het zwart gespoten, zoals mijn spiegels en mijn deurklinken en bagetten. Ook nog het latje aan de koffer. Verder heb ik nog niet echt plannen.

En hank_187: ahahaha 7500?!?!?! voor een fort??

Ten eerste was het 9200 euro. En het is een ForD. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...