Jump to content

Mijn auto


Matiscus

Recommended Posts

Ik blijf van mening dat je veel te veel hebt betaald voor veel te weinig 'auto'.

Voor hetzelfde geld had je een 2001/2002 bmw 530i met alle luxe en een leuk motorblokje kunnen rijden door middel van een iets goedkopere/oudere auto te kopen en je wisselgeld dan gebruiken voor het verschil in onderhoud en kosten.

Zal ook minder in waarde verliezen over de jaren heen.

Begrijp me niet verkeerd, fiesta sport is een lekker ragbakkie, maar voor die prijs zou ik toch zeggen: Nee bedankt, geef mij maar een grotere en luxere en snellere auto.

9200€ voor een 3 jaar oude fiesta met bijna 50.000 op de teller is gewoon veels te duur.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    12

  • Bling

    5

  • FerryN

    5

  • Snowdog

    4

Top Posters In This Topic

Ik vind 't misschien ook net iets te duur, voor 'tzelfde geld had je een lekker sportkarretje gehad. Maar goed, deze lijkt me nog in perfecte staat, en 't is natuurlijk ook wel cool. 8)

Maar voor 10.000 euro heb je wel al een aantal coole wagentjes gewoon nieuw in de garage ook.. :{

Heb trouwens even op autospotter gekeken, en daar heb je al een mooie BMW 3-reeks uit 2000 voor 6600 euro. Ik zou meer voor zoiets gaan (al ben ik geen BMW fan), maar ieder zijn smaak. :Y

Dit en dit vind ik voor die prijs geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

Die Bmw en die Pontiac hebben ruim 100.000 km op de teller he.

Dus?

Wij hebben nog een auto met 440.000 op de teller, hij brengt ons nog steeds overal heen zonder problemen.

Overigens liever 100.000 km over de snelweg dan 43.000 in de stad, een auto die alleen in de stad heeft gereden is mechanisch zeker weten er veel slechter aan toe dan eentje met 100.000 voornamelijk op de snelweg. 100.000 is niks, vooral als de auto gewoon op tijd is onderhouden elke keer. De meeste mensen die in hun broek schijten van de kilometer teller weten gewoon niks van auto's af, er zijn veel belangrijkere dingen waar je op kan letten bij de aankoop waarmee je je kan orienteren in welke mechanische staat hij is.

Die 320i is wel mooi maar een beetje langzaam, als je een 3 series wilt nemen zou ik toch misntens een 325 of 328i halen, liefst een 330i sport.

Die pontiac zier er wel heel mooi uit ( maar ietsje langzaam, maar dat valt makkelijk te fixen), het voordeel aan die Amerikaanse bakken is dat ze erg losjes getuned zijn, waardoor de druk op de motor erg klein is, en 500.000 km gemakkelijk te halen is zoniet veel meer of je kan ze erg makkelijk opvoeren.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste vind ik zo oude BMW's van 9 jaar oud of 10 jaar oud, echt lelijk. Dus zou ik er zeker zelf geen 1000 euro meer aanwillen geven. Ook omdat ik zeker niet voor oude auto's ben. Ben niet van plan er mee te rijden tot wanneer hij uit elkaar valt. En opzich is mijn thuis ook niet echt voor auto's die al 6 jaar of ouder zijn. En mochten ze er niet tegen zijn, zou ik mij zeker zo geen wagen kopen zoals jullie mij zouden aanraden.

Ten tweeden een auto met 100 000km op de teller schrikt me ookal enorm af. Omwille van het feit dat er dan wat kosten beginnen aan te komen. ( En mijn nonkel is garagist). Dus die zegt net het zelfde.

En ten derde, de wagen is betaalt, ik ben zeer blij, en ik laat jullie alleen maar het project zien, wie geen interesse heeft, moet niet reageren ook... want dan heb ik erook niet echt veel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooie wagen, om eerlijk te zijn zou ik hem zo laten, hij is al zeer mooi!

En wat wil je laten cleanen?

En je gaat toch geen RICER™ Spul erop zetten zoals grote spoilers en bumpers die je tegen drempels aan schuurt?

Misschien andere velgjes en hij is nog bruter!

Alleen wat ik minder aan je wagen vind is de dashboard kleur, voor de rest is hij zeer mooi!

ik vind het wel mooi.

en waar is je kentekenplaat aan de voorkant eigenlijk?hoeft dat in belgië niet?

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Oeeh, Dit lijkt mij een interresant project!

EDIT: @ hierboven, wat is een Nonkel?

Een oom. :puh:

ik vind het wel mooi.

en waar is je kentekenplaat aan de voorkant eigenlijk?hoeft dat in belgië niet?

Dat moet wel, ook in België. :Y

Ik ben overigens wel geïnteresseerd in dit project, is eens iets anders dan een casemod op 't forum fzo. Wel crappy dat je al direct pech had met die hagelbollen. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Oeeh, Dit lijkt mij een interresant project!

EDIT: @ hierboven, wat is een Nonkel?

Een oom. :puh:

ik vind het wel mooi.

en waar is je kentekenplaat aan de voorkant eigenlijk?hoeft dat in belgië niet?

Dat moet wel, ook in België. :Y

Ik ben overigens wel geïnteresseerd in dit project, is eens iets anders dan een casemod op 't forum fzo. Wel crappy dat je al direct pech had met die hagelbollen. :N

Voor die gene die anders nu wel interesse hebben, een paar kleine updates:

Lederen zakje:

Voor:

IMG_6426.JPG

Na:

IMG_6427.JPG

En mijn koplampen veranderd naar 4800K net gepast om hier door de keuring te geraken in BE.

IMG_6435.jpg

IMG_6437.jpg

IMG_6440.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik er zo over nadenk, voor hetzelfde geld had je ook een Toyota Supra Twin Turbo Targa kunnen kopen. En dan had je nog geld overgehouden. Maar, die auto is dan uit de jaren 90 en je hebt nu nog een redelijk jonge bak. Verder leuk wat je er hebt gedaan, ben benieuwt wat er verder nog mee gaat gebeuren en belangrijker, hoe dat er uit gaat zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Knap dat een 17 jarige zich even een auto haalt van 9200 euro

Dat kan ik nu nog niet eens en werk fulltime

sommige mensen hebben nou eenmaal veel geld ^_^ .

en de soort van ringetjes zagen er niet uit,nu ziet het er mooier uit :Y .

Bewerkt: door thegodfather91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik blijf van mening dat je veel te veel hebt betaald voor veel te weinig 'auto'.

Voor hetzelfde geld had je een 2001/2002 bmw 530i met alle luxe en een leuk motorblokje kunnen rijden door middel van een iets goedkopere/oudere auto te kopen en je wisselgeld dan gebruiken voor het verschil in onderhoud en kosten.

Zal ook minder in waarde verliezen over de jaren heen.

Begrijp me niet verkeerd, fiesta sport is een lekker ragbakkie, maar voor die prijs zou ik toch zeggen: Nee bedankt, geef mij maar een grotere en luxere en snellere auto.

9200€ voor een 3 jaar oude fiesta met bijna 50.000 op de teller is gewoon veels te duur.

Inderdaad is zo'n auto veel geld, en je kan een grotere auto kopen...

MAAR zo'n grotere auto zoals een BMW is duurder in onderhoud, brandstof en wegenbelasting (en verzekering)

Als je dat bij elkaar optelt ben je vele malen duurder uit, en dan is dit een geweldige auto...

Zo ook mijn oude auto (tijdelijk), kosten verzekering en wegenbelasting 55 euro bij elkaar, bij de auto van m'n vader bijvoorbeeld is dit al 200 euro per maand (als het niet meer is)

Dan nog de brandstof, leuk die motoren in een BMW, maar die zuipen als een stel echte duitsers

Snappie

@Maticus,

Geweldige auto, ziet er erg goed uit, veel plezier ermee

Misschien eens een leuk idee om hem te laten zakken op z'n poten (verlagen dus)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...