Jump to content

Mijn auto


Matiscus

Recommended Posts

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België zijn die neondingen onderaan je auto(zoals bij streetracers) verboden hoor. Althans, dat is wat ik erover gehoord heb.

In nederland ook hoor duh :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Matiscus

    12

  • Bling

    5

  • FerryN

    5

  • Snowdog

    4

Top Posters In This Topic

  • 1 maand later...

Ik weet niet hoe het in Nederland zit, maar hier in België zijn die neondingen onderaan je auto(zoals bij streetracers) verboden hoor. Althans, dat is wat ik erover gehoord heb.

In nederland ook hoor duh puh2.gif

Volgens mij geld de regel dat je die alleen niet aan mag doenEe tijdens het rijden, dus bijvoorbeeld tijdens een kleine meeting bij een Mcdonald ofzo mag het wel aan. Een vriend van mij heeft trouwens ook neon onder ze auto. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nette Fiesta, hoor. Ik ben het wel met Bling eens, gewoon een verlaging, andere wielen en verder gewoon niet teveel wijzigen!

Bumpers, spoilers en neon, dat hoeft allemaal niet van mij. Maar ja, ik ben ook helemaal voor OEM en verder subtiele styling.

Ik hoor wel veel verhalen dat het in België moeilijk kan zijn om de auto met wijzigingen goed te laten keuren, daarom is denk ik subtiel een betere stijl... Ik ben benieuwd wat je verder nog gaat veranderen, nette ride! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

En dit gaan we eens van onder het stof halen... Dit zijn ook de laatste foto's die ik genomen heb van mijn auto. Verder komen er geen updates meer aan... Foto's zeggen veel meer dan woorden...

De achterkant:

dscf0638i.jpg

De voorkant:

dscf0008d.jpg

De zijkant, met zijn bescherming aan voor op de autostrade te rijden.

dscf0452d.jpg

Voilà. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi Matiscus, Alleen op de laatste foto, dat steenslag doek ?! Dat vind ik het lelijkste wat je een auto aan kan doen. Dat maakt de auto van voren echt lelijk, terwijl hij zonder echt bruut is.

Voor de rest, wat ligt er voor blok in ?

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi Matiscus, Alleen op de laatste foto, dat steenslag doek ?! Dat vind ik het lelijkste wat je een auto aan kan doen. Dat maakt de auto van voren echt lelijk, terwijl hij zonder echt bruut is.

Voor de rest, wat ligt er voor blok in ?

1.6 Benzine met 100 pk, staat in hoofdpost :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer mooi Matiscus, Alleen op de laatste foto, dat steenslag doek ?! Dat vind ik het lelijkste wat je een auto aan kan doen. Dat maakt de auto van voren echt lelijk, terwijl hij zonder echt bruut is.

Voor de rest, wat ligt er voor blok in ?

Het is nog veel lelijker als je mooie perfecte auto na een ritje achter een vrachtwagen met zand, op weg naar een meeting, helemaal onder de steenslag zit als je eenmaal op de meeting staat...

Daarbij vind ik ze wel bruut, maar dan wel in het zwart, en gewoon recht... Ik weet niet of ik `m hierop echt mooi vind, dat hij zo naar beneden buigt in het midden vind ik sowieso niet zo mooi(dan is hij aan de randen zo groot), maar dat kan denk ik niet anders vanwege de vorm van de koplampen... En dan in het wit, tja, ik weet niet...

Voor de rest vind ik het wit in de grill en achterbumper echt verschrikkelijk gaaf. De wielen zijn ook mooi, maar lijken erg vuil(misschien donkerdere kleur dan de rest? Dat is wel jammer). Lijken op de Ronals die op Ibiza mk2 Cupra werden geleverd :puh:

Zou `m overigens achter iets omhoog en van voren iets omlaag zetten, hij lijkt nu van voren hoger dan achter... Verder heel erg mooie wagen Matiscus!

(Volgende keer je deur dicht doen bij zo`n foto :puh:)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog veel lelijker als je mooie perfecte auto na een ritje achter een vrachtwagen met zand, op weg naar een meeting, helemaal onder de steenslag zit als je eenmaal op de meeting staat...

Het is en blijft lelijk en zou er zelf niet mee gezien willen worden :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog veel lelijker als je mooie perfecte auto na een ritje achter een vrachtwagen met zand, op weg naar een meeting, helemaal onder de steenslag zit als je eenmaal op de meeting staat...

Het is en blijft lelijk en zou er zelf niet mee gezien willen worden :)

Scheelt dat jij er toch niet mee hoeft te rijden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is nog veel lelijker als je mooie perfecte auto na een ritje achter een vrachtwagen met zand, op weg naar een meeting, helemaal onder de steenslag zit als je eenmaal op de meeting staat...

Het is en blijft lelijk en zou er zelf niet mee gezien willen worden :)

Scheelt dat jij er toch niet mee hoeft te rijden :puh:

i lol'd !

sorry voor de offtopic hier!

Link to comment
Delen op andere websites

Hehe, we mogen wel eens offtopic gaan. ;) als dat maar niet te lang is...

Wel die steenslag bra zit er bijna nooit op. Dus meestal is het gewoon gelijk dat jullie hem zien op de andere foto's. Dus als jullie mij ooit zien rijden, is dat normaal zonder die steenslag bra, over het schuine en rechte, ik wist zelfs niet dat er een rechte steenslag bra bestond...

Over dat verlagen, vanachter zit ik op het laagste, vanvoor kan ik niet meer lager, want ik rij mijn kasten kapot dan. Heb het al geprobeerd met die velgen, maar helaas vanaf hij 1cm lager sta kan ik niet meer deftig door de bocht. En het is en blijft een wagen voor dagelijks gebruik. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan zou ik `m gewoon achter een stukkie omhoog zetten, en van voren zo laten. Maar ja, het ligt er natuurlijk aan hoe jij zelf vind dat hij staat, en niet hoe ik vind dat hij staat :puh:

Over zo`n rechte bra:

corsa-c-5.jpg

Zoiets bedoelde ik, bij jou hangt hij in het midden zo ver naar beneden :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...