Jump to content

Bowling probleem


GTA freakje

Recommended Posts

Beste mensen.

Een tijdje geleden is GTA IV bij mij aangekomen.

Het draait met render quality:highest Texture quality: medium en view distance 100 en de rest op het laagst wel lekker.

Als roman me opbelt om te gaan bowlen en ik stem daarmee in, dan werkt mijn muis niet zo lekker.

Ik moet hem naar achteren en dan naar voren bewegen. Helaas gaat mijn muis dan een beetje flipachtig doen waardoor het signaal niet goed doorkomt en ik de bal maar niet weggooi. (of meteen in de goot)

Ik weet niet of dit te verhelpen is met het spel, want het is een probleem met de muis.

Mvg GTA freakje ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Patch 3 heeft wel wat problemen met bowlen opgelost. Dat vind ik tenminste. Het bowlen gaat nu veel beter dan zonder patches.

Mijn muis reageert altijd flipachtig ook buiten GTA (als ik snel beweeg) en in GTA.

Dat is wel balen want bij pool gaat het ook altijd fout.

Link to comment
Delen op andere websites

Patch 3 heeft wel wat problemen met bowlen opgelost. Dat vind ik tenminste. Het bowlen gaat nu veel beter dan zonder patches.

Mijn muis reageert altijd flipachtig ook buiten GTA (als ik snel beweeg) en in GTA.

Dat is wel balen want bij pool gaat het ook altijd fout.

Mouse sensitivity wat lager zetten zou moeten helpen, in GTA dan toch. Dit kan je doen in Pauzemenu -> Controls.

Link to comment
Delen op andere websites

Patch 3 heeft wel wat problemen met bowlen opgelost. Dat vind ik tenminste. Het bowlen gaat nu veel beter dan zonder patches.

Mijn muis reageert altijd flipachtig ook buiten GTA (als ik snel beweeg) en in GTA.

Dat is wel balen want bij pool gaat het ook altijd fout.

nee, kan je niets aan doen ik denk gewoon dat je een keer een nieuwe muis moet kopen jongen;)

*bedoel niet negative*

greatz berj

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...