Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic


Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Jacky, er zijn wel meer lange neuzen naar een volgende GTA, met VC sfeer, zoals jij 't noemt.

In Catch The Wave van Phil Bell krijg je te horen dat de drugs die je gaat stelen met Phil, per speedboat uit Vice City komen. De drugs zijn cocaïne, en laat dat nu net de drug zijn waar Tommy Vercetti met zijn gang in handelt :tu: . Volgens Rockstar komen er geen personages uit de vorige Canon in de IV Canon voor, maar 't zou toch een leuk gegeven zijn :).

Ik dacht dat ik Phil Bell uit Vice City of GTA III kende?

Nee dat zal Phil Cassidy zijn :) .

OJA! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    41

  • Nissan

    29

  • jobator

    27

  • Kenny-Petrovic

    13

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

Bewerkt: door ididdie
Link to comment
Delen op andere websites

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

het staat er nu op browse ff naar gta 4 en dan all downloads want TBOGT staat nog niet bj new arrivals

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

het staat er nu op browse ff naar gta 4 en dan all downloads want TBOGT staat nog niet bj new arrivals

Ik zie hem niet staan...vaag, wel veel trailers ed

Link to comment
Delen op andere websites

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

het staat er nu op browse ff naar gta 4 en dan all downloads want TBOGT staat nog niet bj new arrivals

Ik zie hem niet staan...vaag, wel veel trailers ed

dat is wel vreemd hij staat helemaal onderaan als je all downloads heb gekeken. bij mij is hij nu op 63%

Bewerkt: door ididdie
Link to comment
Delen op andere websites

ik had ergens gehoord dat het om 8am GMT te downloaden is maar weet niet wat dat in Nederlandse tijd is. Ik denk dat het rond 9 uur s'ochtends te downloaden is in Nederland

0800am nl tijd iig niet, ff om 0900u kijken. Nu staat er nog niets op xbox marketplace

het staat er nu op browse ff naar gta 4 en dan all downloads want TBOGT staat nog niet bj new arrivals

Ik zie hem niet staan...vaag, wel veel trailers ed

dat is wel vreemd hij staat helemaal onderaan als je all downloads heb gekeken. bij mij is hij nu op 63%

Snap er geen zak van :) Ik heb 23 opties die ik kan downloaden, maar staat er niet bij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel vanmiddag binnen in huis denk ik.

Ik heb De Episodes From Liberty City gekocht.

Maar zijn er cheatcodes?

Ik heb al wel een site maar daar staat niet bij wat voor cheat alleen de code wat je inmoettoetsen.

Kan iemand me een link geven van allegegevens van de cheats?

Alvast heel erg bedankt :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...