jobator Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Credits op die TV van TBOGT, TLAD of gwn van GTA IV? leuk hoor die credits,die boeien me niet zoveel,kijk eens achter die pilaar,dat lijkt niet op een motor die ik al ingame heb gezien,ook niet in TLaD Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 leuk hoor die credits,die boeien me niet zoveel,kijk eens achter die pilaar,dat lijkt niet op een motor die ik al ingame heb gezien,ook niet in TLaD Dat ziet er mij een Lycan uit TLaD uit, maar dan aangepast, of toch iets dat er op lijkt . Credits boeien wel, toch voor de mensen die echt met GTA bezig zijn . Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 23 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2009 De aftiteling insinueert dat de storyline van TBOGT inderdaad wel de storylines van GTA IV en TLAD overstrekt. En we dus een periode erna in Liberty City kunnen gaan beleven. Zeker wél interressant.. Reageren
DingKing Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 De aftiteling insinueert dat de storyline van TBOGT inderdaad wel de storylines van GTA IV en TLAD overstrekt. En we dus een periode erna in Liberty City kunnen gaan beleven. Zeker wél interressant.. Idd, hierdoor kunnen we de puzzel afmaken. Sommige delen van waren nog niet goed ingevuld! We zullen het weten over 5 dagen! Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 24 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 De aftiteling insinueert dat de storyline van TBOGT inderdaad wel de storylines van GTA IV en TLAD overstrekt. En we dus een periode erna in Liberty City kunnen gaan beleven. Zeker wél interressant.. Idd, hierdoor kunnen we de puzzel afmaken. Sommige delen van waren nog niet goed ingevuld! We zullen het weten over 5 dagen! dan zul je net zien dat in The Ballad of Gay Tony weer een open einde met veel vragen is haha :bonk: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 De aftiteling insinueert dat de storyline van TBOGT inderdaad wel de storylines van GTA IV en TLAD overstrekt. En we dus een periode erna in Liberty City kunnen gaan beleven. Zeker wél interressant.. Idd, hierdoor kunnen we de puzzel afmaken. Sommige delen van waren nog niet goed ingevuld! We zullen het weten over 5 dagen! dan zul je net zien dat in The Ballad of Gay Tony weer een open einde met veel vragen is haha :bonk: Elke GTA heeft een leeg einde gehad, niet alle vragen kunnen beantwoord worden, dat is logisch, maar er zal toch wat meer verduidelijkt worden dankzij TBoGT . Reageren
Nissan Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Niko en Johnny's verhalen worden afgesloten met TBoGT. Maar wat moet er nu gebeuren met Tony Prince en Luis . Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 24 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2009 Niko en Johnny's verhalen worden afgesloten met TBoGT. Maar wat moet er nu gebeuren met Tony Prince en Luis . Nee, Niko's verhaal stopt niet, net als dat van Johnny . Weet jij dan hoe het verder gaat met Niko of Johnny? Een verhaal stopt nooit maar loopt in gedachten voort... Reageren
CJINTHAHOUSE Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Niko en Johnny's verhalen worden afgesloten met TBoGT. Maar wat moet er nu gebeuren met Tony Prince en Luis . Nee, Niko's verhaal stopt niet, net als dat van Johnny . Weet jij dan hoe het verder gaat met Niko of Johnny? Een verhaal stopt nooit maar loopt in gedachten voort... Precies! 'Het verhaal gaat gewoon door.. dat speel je zelf" Zo moet het ook vindt ik.. weet je nog in ViceCity toen je Diaz had gekilled en er klaar voor was de stad over te nemen" de camera ging achteruit en de aftiteling kwam op" Prachtig!' Er is geen einde aan:) Vice city..Dat missen veel mensen merk ik op forums, en ik ben er ook één die wel genoot van de palmbomen, branding van de zee met zonsondergang terwijl fernando in me oor fluisterde haha" Over de radio gesproken, wisten jullie al dat er ALLEEN bij de Episodes From Liberty City CD-versie een extra radiozender komt die VICE CITY FM gaat heten?' De vele spelers die TLAD kocht deed dat online en moet nu dat spel dubbel halen als die Vice City FM wilt genieten! Gepresenteerd door Fernando!" Geweldig, ik koop 'm wel hoor boeiend.. maar vindt het wel lullig voor de mensen die wat krapper leven, blijven marketing players heh.." Als je 'm hebt..GENIET!!" Mij kun je vinden in de lucht aan het base jumpen vanuit de wolken onder de naam -eVen eQual- Enjoy~ Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Dat van Vice City FM is al geweten, is een topic over in GTA IV: Nieuws geloof ik . Wel, ik mis meer een combinatie van alles, een enrome maar enorme map met vele steden, platteland, echt iets waar je jaren nog in kan verdwalen, de sfeer van al de virge GTA's samenhalen, mogelijk doormiddel van de vele steden en sferen, dat zou enorm verkopen, goed scoren maar een enorme ontwikkeltijd nodig hebben . Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Dat van Vice City FM is al geweten, is een topic over in GTA IV: Nieuws geloof ik . Wel, ik mis meer een combinatie van alles, een enrome maar enorme map met vele steden, platteland, echt iets waar je jaren nog in kan verdwalen, de sfeer van al de virge GTA's samenhalen, mogelijk doormiddel van de vele steden en sferen, dat zou enorm verkopen, goed scoren maar een enorme ontwikkeltijd nodig hebben . En dan wil niemand de volgende versie meer spelen, want dan heeft iedereen al dé game van de GTA-serie. Rockstar is niet gek, natuurlijk.. De fans moeten wel wat te wensen over houden! De Vice City FM hint natuurlijk enorm naar een volgende GTA, gesettled in de Vice City sfeer. Het zou me niets verbazen als de volgende GTA in Vice City plaatsvindt. De release ervan verwacht ik eigenlijk volgend jaar, 2010. De TBOGT verkoopcijfers vallen namelijk in het boekjaar 2009, en ookal dringt de tijd wel, als de game Red Dead Redemption die momenteel in ontwikkeling is, vóór maart 2010 wordt gereleased, valt deze ook nog in het boekjaar 2009. Het zou dus voor zowel R* als Take Two prettig zijn om ook in boekjaar 2010 wat te kunnen verdienen.. Ik schat dus in dat een volgende komplete GTA tussen maart 2010 en uiterlijk februari 2011 gereleased wordt.. Ontopic, ookal heb ik me ook lang kunnen vermaken in IV, ik verwacht wel dat TBOGT het langste vol te houden is na het uitspelen van de storyline, ookal worden we afgescheept met bar weinig multiplayer modes in deze DLC. Bij deze episode ben ik denk ik ook wel meer te vinden in de singleplayer, dan in de multiplayer. Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 25 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Dat van Vice City FM is al geweten, is een topic over in GTA IV: Nieuws geloof ik . Wel, ik mis meer een combinatie van alles, een enrome maar enorme map met vele steden, platteland, echt iets waar je jaren nog in kan verdwalen, de sfeer van al de virge GTA's samenhalen, mogelijk doormiddel van de vele steden en sferen, dat zou enorm verkopen, goed scoren maar een enorme ontwikkeltijd nodig hebben . En dan wil niemand de volgende versie meer spelen, want dan heeft iedereen al dé game van de GTA-serie. Rockstar is niet gek, natuurlijk.. De fans moeten wel wat te wensen over houden! De Vice City FM hint natuurlijk enorm naar een volgende GTA, gesettled in de Vice City sfeer. Het zou me niets verbazen als de volgende GTA in Vice City plaatsvindt. De release ervan verwacht ik eigenlijk volgend jaar, 2010. De TBOGT verkoopcijfers vallen namelijk in het boekjaar 2009, en ookal dringt de tijd wel, als de game Red Dead Redemption die momenteel in ontwikkeling is, vóór maart 2010 wordt gereleased, valt deze ook nog in het boekjaar 2009. Het zou dus voor zowel R* als Take Two prettig zijn om ook in boekjaar 2010 wat te kunnen verdienen.. Ik schat dus in dat een volgende komplete GTA tussen maart 2010 en uiterlijk februari 2011 gereleased wordt.. Ontopic, ookal heb ik me ook lang kunnen vermaken in IV, ik verwacht wel dat TBOGT het langste vol te houden is na het uitspelen van de storyline, ookal worden we afgescheept met bar weinig multiplayer modes in deze DLC. Bij deze episode ben ik denk ik ook wel meer te vinden in de singleplayer, dan in de multiplayer. in de multiplayer kan je je parachute gebruiken Reageren
Nissan Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Jacky, er zijn wel meer lange neuzen naar een volgende GTA, met VC sfeer, zoals jij 't noemt. In Catch The Wave van Phil Bell krijg je te horen dat de drugs die je gaat stelen met Phil, per speedboat uit Vice City komen. De drugs zijn cocaïne, en laat dat nu net de drug zijn waar Tommy Vercetti met zijn gang in handelt . Volgens Rockstar komen er geen personages uit de vorige Canon in de IV Canon voor, maar 't zou toch een leuk gegeven zijn . Reageren
HA5H Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Jacky, er zijn wel meer lange neuzen naar een volgende GTA, met VC sfeer, zoals jij 't noemt. In Catch The Wave van Phil Bell krijg je te horen dat de drugs die je gaat stelen met Phil, per speedboat uit Vice City komen. De drugs zijn cocaïne, en laat dat nu net de drug zijn waar Tommy Vercetti met zijn gang in handelt . Volgens Rockstar komen er geen personages uit de vorige Canon in de IV Canon voor, maar 't zou toch een leuk gegeven zijn . Ik dacht dat ik Phil Bell uit Vice City of GTA III kende? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2009 Jacky, er zijn wel meer lange neuzen naar een volgende GTA, met VC sfeer, zoals jij 't noemt. In Catch The Wave van Phil Bell krijg je te horen dat de drugs die je gaat stelen met Phil, per speedboat uit Vice City komen. De drugs zijn cocaïne, en laat dat nu net de drug zijn waar Tommy Vercetti met zijn gang in handelt . Volgens Rockstar komen er geen personages uit de vorige Canon in de IV Canon voor, maar 't zou toch een leuk gegeven zijn . Ik dacht dat ik Phil Bell uit Vice City of GTA III kende? Nee dat zal Phil Cassidy zijn . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.