Nissan Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 TBoGT is niet leuk. TBoGT IS GEWELDIG!. Gisteravond de Grande Finale uitgespeeld, en dat is echt f*cking vet! Daarnaast de Drug Wars en al die shit, de wagens, de wapens, de maffe Yu$uf, ze hadden heel IV in dit stijltje moeten maken! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 TBoGT is niet leuk. TBoGT IS GEWELDIG!. Gisteravond de Grande Finale uitgespeeld, en dat is echt f*cking vet! Daarnaast de Drug Wars en al die shit, de wagens, de wapens, de maffe Yu$uf, ze hadden heel IV in dit stijltje moeten maken! Net niet CG, net niet, dan was het hele sfeertje van IV verdwenen, die sinistere en duistere kant van LC. Ik ben blij dat zoiets in een andere game zit dan IV, zo'n stijltje past gewoon niet in een spel als GTA IV, je zult me wel snappen . Reageren
jeannot Geplaatst: 1 november 2009 Rapport Geplaatst: 1 november 2009 Ik ben zeer benieuwd naar The Lost and Damned en The Balled of Gay Tony. Ik heb hem eergister gekocht, maar ik wou nog even de missies spelen van Ray omdat LATD en TBOGT daar verder mee gaan. Ben heel benieuwd. Gaat vast tof worden, jammer voor de mensen die een Playstation hebben... Reageren
vice infernusX Geplaatst: 3 november 2009 Rapport Geplaatst: 3 november 2009 ik kan echt niet wachten om TBoGT te kopen ik heb wel een xdoos 360 maar ik moet nog 20 euro om Episodes of Liberty City te kunnen kopen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Ik heb net wat met de Bullet rondgereden en volgens zijn interieur is hij geproduceert door Grotti, raar want je zou hem van Vapid verwachten, maar het ka verklaard worden door het feit dat de Bullet zijn interieur deelt met de Turismo? Reageren
AJTheUndead Geplaatst: 6 november 2009 Rapport Geplaatst: 6 november 2009 (bewerkt) haha al in 10uur tijd (vanaf 4uur toen ik thuis was en t spel had, t/m 5uur 's ochtends TBoGT uitgespeeld, en LatD was ook in ongev. 10uur, allemaal in tweedagen tijd net na de release, pretty levenloos, maar ach,<GET A LIFE? >I'm a gamer, I don't need to get a life, I've got plenty lifes.. in ieder geval, TBoGT geweldige game, vooral de sticky bombs are great , jammer dat ze niet op mensen kunnen, in GTA SA was dat wel grappig, deze 'tasjesspam' voor de rest, Waar blijven de bestuurbare vliegtuigen , maar ach de tank(vergelijkbaar met de SWAT tank van GTA:SA ; en de Buzzard en parachutes zijn un begin. en idd die Yusuf, GEWELDIG! Bewerkt: 6 november 2009 door AJTheUndead Reageren
HA5H Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Het Pause Menu-muziekje van TBOGT is echt geweldig! Reageren
Dvt Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 Het Pause Menu-muziekje van TBOGT is echt geweldig! Hij staat ook op YouTube: Reageren
lexus123 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 (bewerkt) Ik heb nu de game 100% uitgespeeld (de missies). Maar als ik kijk op Socialclub zie ik nogsteeds mijn stats staan met 82% enz. Hoe kan ik dit oplossen? Bewerkt: 7 november 2009 door lexus123 Reageren
ditmar154 Geplaatst: 7 november 2009 Rapport Geplaatst: 7 november 2009 jah geweldige game voel de setting wel (niet gay tony dan he ) meer dan TLAD waarom? nou kijk uitgaans leven zuipen tot je er bij neer valt chicks dikke auto's, en dit is alleen om ff te beginnen he niet dat TLAD slecht was maar TBOGT is gewoon beter Reageren
gta_player Geplaatst: 8 november 2009 Rapport Geplaatst: 8 november 2009 De uitbeiding is erg goed! Heb mij enorm vermaakt met TBOGT Reageren
Nissan Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik hoop echt dat ze een volgende GTA in dit stijltje gaan maken. Het hoofdthema van TBoGT is Nightlife. Allemaal goed en wel, het komt ook wel tot zijn recht, maar ik vind het eigenlijk wat te weinig. Wat ons is beloofd is bij lange na niet allemaal ingelost. Dikke auto's? Als je het hebt over dikke auto's denk ik aan iets als The Fast and the Furious. Ik zie ze wel ,maar ik voel de 'vibe' van de wagens niet. Dat is wel jammer. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik hoop echt dat ze een volgende GTA in dit stijltje gaan maken. Het hoofdthema van TBoGT is Nightlife. Allemaal goed en wel, het komt ook wel tot zijn recht, maar ik vind het eigenlijk wat te weinig. Wat ons is beloofd is bij lange na niet allemaal ingelost. Dikke auto's? Als je het hebt over dikke auto's denk ik aan iets als The Fast and the Furious. Ik zie ze wel ,maar ik voel de 'vibe' van de wagens niet. Dat is wel jammer. Ik vind TBoGT wel een heel goede GTA maar ik wil echt géén GTA in dit genre, dat zou ik gewoon irritant vinden, de Nightlife mag een goede DLC voor elke GTA worden, maar een degelijke GTA verdiend toch een beter thema . Reageren
DingKing Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik hoop echt dat ze een volgende GTA in dit stijltje gaan maken. Het hoofdthema van TBoGT is Nightlife. Allemaal goed en wel, het komt ook wel tot zijn recht, maar ik vind het eigenlijk wat te weinig. Wat ons is beloofd is bij lange na niet allemaal ingelost. Dikke auto's? Als je het hebt over dikke auto's denk ik aan iets als The Fast and the Furious. Ik zie ze wel ,maar ik voel de 'vibe' van de wagens niet. Dat is wel jammer. Ik vind TBoGT wel een heel goede GTA maar ik wil echt géén GTA in dit genre, dat zou ik gewoon irritant vinden, de Nightlife mag een goede DLC voor elke GTA worden, maar een degelijke GTA verdiend toch een beter thema . Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.