Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic

Recommended Posts

Geplaatst:

TBoGT is niet leuk. TBoGT IS GEWELDIG!. Gisteravond de Grande Finale uitgespeeld, en dat is echt f*cking vet! Daarnaast de Drug Wars en al die shit, de wagens, de wapens, de maffe Yu$uf, ze hadden heel IV in dit stijltje moeten maken!

• Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

41

• Nissan

29

• jobator

27

• Kenny-Petrovic

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

TBoGT is niet leuk. TBoGT IS GEWELDIG!. Gisteravond de Grande Finale uitgespeeld, en dat is echt f*cking vet! Daarnaast de Drug Wars en al die shit, de wagens, de wapens, de maffe Yu$uf, ze hadden heel IV in dit stijltje moeten maken!

Net niet CG, net niet, dan was het hele sfeertje van IV verdwenen, die sinistere en duistere kant van LC.

Ik ben blij dat zoiets in een andere game zit dan IV, zo'n stijltje past gewoon niet in een spel als GTA IV, je zult me wel snappen ;) .

Geplaatst:

Ik ben zeer benieuwd naar The Lost and Damned en The Balled of Gay Tony. Ik heb hem eergister gekocht, maar ik wou nog even de missies spelen van Ray omdat LATD en TBOGT daar verder mee gaan. Ben heel benieuwd. Gaat vast tof worden, jammer voor de mensen die een Playstation hebben...

Geplaatst:

ik kan echt niet wachten om TBoGT te kopen

ik heb wel een xdoos 360 maar ik moet nog 20 euro om Episodes of Liberty City

te kunnen kopen :engel:

Geplaatst:

Ik heb net wat met de Bullet rondgereden en volgens zijn interieur is hij geproduceert door Grotti, raar want je zou hem van Vapid verwachten, maar het ka verklaard worden door het feit dat de Bullet zijn interieur deelt met de Turismo?

Geplaatst: (bewerkt)

haha al in 10uur tijd (vanaf 4uur toen ik thuis was en t spel had, t/m 5uur 's ochtends TBoGT uitgespeeld, en LatD was ook in ongev. 10uur, allemaal in tweedagen tijd net na de release, pretty levenloos, maar ach,<GET A LIFE? >I'm a gamer, I don't need to get a life, I've got plenty lifes..

in ieder geval, TBoGT geweldige game, vooral de sticky bombs are great :D , jammer dat ze niet op mensen kunnen, in GTA SA was dat wel grappig, deze 'tasjesspam' voor de rest, Waar blijven de bestuurbare vliegtuigen :duh:, maar ach de tank(vergelijkbaar met de SWAT tank van GTA:SA ; en de Buzzard en parachutes zijn un begin. ;)

en idd die Yusuf, GEWELDIG!

Bewerkt: door AJTheUndead
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nu de game 100% uitgespeeld (de missies). Maar als ik kijk op Socialclub zie ik nogsteeds mijn stats staan met 82% enz. Hoe kan ik dit oplossen?

Bewerkt: door lexus123
Geplaatst:

jah geweldige game voel de setting wel (niet gay tony dan he :puh:) meer dan TLAD

waarom?

nou kijk uitgaans leven zuipen tot je er bij neer valt chicks dikke auto's, en dit is alleen om ff te beginnen he :Y

niet dat TLAD slecht was maar TBOGT is gewoon beter :D

Geplaatst:

Ik hoop echt dat ze een volgende GTA in dit stijltje gaan maken. Het hoofdthema van TBoGT is Nightlife. Allemaal goed en wel, het komt ook wel tot zijn recht, maar ik vind het eigenlijk wat te weinig. Wat ons is beloofd is bij lange na niet allemaal ingelost. Dikke auto's? Als je het hebt over dikke auto's denk ik aan iets als The Fast and the Furious. Ik zie ze wel ,maar ik voel de 'vibe' van de wagens niet. Dat is wel jammer.

Geplaatst:

Ik hoop echt dat ze een volgende GTA in dit stijltje gaan maken. Het hoofdthema van TBoGT is Nightlife. Allemaal goed en wel, het komt ook wel tot zijn recht, maar ik vind het eigenlijk wat te weinig. Wat ons is beloofd is bij lange na niet allemaal ingelost. Dikke auto's? Als je het hebt over dikke auto's denk ik aan iets als The Fast and the Furious. Ik zie ze wel ,maar ik voel de 'vibe' van de wagens niet. Dat is wel jammer.

Ik vind TBoGT wel een heel goede GTA maar ik wil echt géén GTA in dit genre, dat zou ik gewoon irritant vinden, de Nightlife mag een goede DLC voor elke GTA worden, maar een degelijke GTA verdiend toch een beter thema :) .

Geplaatst:

Ik vind TBoGT wel een heel goede GTA maar ik wil echt géén GTA in dit genre, dat zou ik gewoon irritant vinden, de Nightlife mag een goede DLC voor elke GTA worden, maar een degelijke GTA verdiend toch een beter thema :) .

Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...