Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic

Kenny-Petrovic

Recommended Posts

Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City?

Je verdraait het ;) , ik vond VC één van de beste GTA's ooit, mijn eerste GTA, zoveel herinneringen, maar het TBoGT-thema vind ik gewoon niet gepast om een gigantische verhaallijn rond te bouwen, want de VC-sfeer kwam terug maar daarbuiten hebben die 2 GTA's maar dan ook geen zak gemeenschappelijk :7 .

Delen op andere websites

• Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

41

• Nissan

29

• jobator

27

• Kenny-Petrovic

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City?

Je verdraait het ;) , ik vond VC één van de beste GTA's ooit, mijn eerste GTA, zoveel herinneringen, maar het TBoGT-thema vind ik gewoon niet gepast om een gigantische verhaallijn rond te bouwen, want de VC-sfeer kwam terug maar daarbuiten hebben die 2 GTA's maar dan ook geen zak gemeenschappelijk :7 .

I agree, maar ik zeg ook niet dat ze wat gemeenschappelijk hebben. Ik bedoel gewoon dat de SFEER van Vice City ongeveer het zelfde is als de sfeer in TBoGT. Het gaat me meer om de sfeer. Als de volgende Gta in Vice City is hoop ik dat het weer de sfeer heeft van de oude Vice City gemixt met TBoGT, want TBoGT is een geweldige DLC.

Delen op andere websites

I agree, maar ik zeg ook niet dat ze wat gemeenschappelijk hebben. Ik bedoel gewoon dat de SFEER van Vice City ongeveer het zelfde is als de sfeer in TBoGT. Het gaat me meer om de sfeer. Als de volgende Gta in Vice City is hoop ik dat het weer de sfeer heeft van de oude Vice City gemixt met TBoGT, want TBoGT is een geweldige DLC.

Zoiets onken ik ook niet maar wat ik zeg is dat er geen degelijke GTA kan gemaakt worden met hetzelfde thema als TBoGT :) .

Delen op andere websites

Je 1e GTA GTA VC? Dat verbaast me.. Mijn eerste GTA was Grand Theft Auto (1), (die ik overigens niet helemaal legaal had verkregen :$ nu ik (wat) ouder en (een klein beetje) wijzer ben heb ik hem wel origineel :engel: ) Persoonlijk vind ik VC helemaal niets, geef mij maar Liberty City! GTAIII heb ik dan ook stuk gespeeld! VC vond ik leuk, maar niet erg veel leuker dan III, San Andreas vond ik tegenvallen!

Ontopic: Ik hoop dat Episodes uitkomt voor de PC! Daar is het toch ook allemaal begonnen? :bier:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...