Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City? Je verdraait het , ik vond VC één van de beste GTA's ooit, mijn eerste GTA, zoveel herinneringen, maar het TBoGT-thema vind ik gewoon niet gepast om een gigantische verhaallijn rond te bouwen, want de VC-sfeer kwam terug maar daarbuiten hebben die 2 GTA's maar dan ook geen zak gemeenschappelijk . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DingKing Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City? Je verdraait het , ik vond VC één van de beste GTA's ooit, mijn eerste GTA, zoveel herinneringen, maar het TBoGT-thema vind ik gewoon niet gepast om een gigantische verhaallijn rond te bouwen, want de VC-sfeer kwam terug maar daarbuiten hebben die 2 GTA's maar dan ook geen zak gemeenschappelijk . I agree, maar ik zeg ook niet dat ze wat gemeenschappelijk hebben. Ik bedoel gewoon dat de SFEER van Vice City ongeveer het zelfde is als de sfeer in TBoGT. Het gaat me meer om de sfeer. Als de volgende Gta in Vice City is hoop ik dat het weer de sfeer heeft van de oude Vice City gemixt met TBoGT, want TBoGT is een geweldige DLC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 I agree, maar ik zeg ook niet dat ze wat gemeenschappelijk hebben. Ik bedoel gewoon dat de SFEER van Vice City ongeveer het zelfde is als de sfeer in TBoGT. Het gaat me meer om de sfeer. Als de volgende Gta in Vice City is hoop ik dat het weer de sfeer heeft van de oude Vice City gemixt met TBoGT, want TBoGT is een geweldige DLC. Zoiets onken ik ook niet maar wat ik zeg is dat er geen degelijke GTA kan gemaakt worden met hetzelfde thema als TBoGT . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 9 november 2009 Ik vind dit een erg goed thema. Wat vind jij dan een goed thema voor een volgend Gta? Ik hou er van Vice City sfeer en dat kwam erg terug in Ballad, dus ik ben voor dit thema. Wat vond je dan van Vice City? Je verdraait het , ik vond VC één van de beste GTA's ooit, mijn eerste GTA, zoveel herinneringen, maar het TBoGT-thema vind ik gewoon niet gepast om een gigantische verhaallijn rond te bouwen, want de VC-sfeer kwam terug maar daarbuiten hebben die 2 GTA's maar dan ook geen zak gemeenschappelijk . Je 1e GTA GTA VC? Dat verbaast me.. Mijn eerste GTA was Grand Theft Auto (1), (die ik overigens niet helemaal legaal had verkregen :$ nu ik (wat) ouder en (een klein beetje) wijzer ben heb ik hem wel origineel ) Persoonlijk vind ik VC helemaal niets, geef mij maar Liberty City! GTAIII heb ik dan ook stuk gespeeld! VC vond ik leuk, maar niet erg veel leuker dan III, San Andreas vond ik tegenvallen! Ontopic: Ik hoop dat Episodes uitkomt voor de PC! Daar is het toch ook allemaal begonnen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 november 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2009 Men wil die traditie verbreken omdat de PC'ers zoveel downloaden . Daardoor maakt de game industrie geen winst meer aan PC games. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.