Jump to content

GTA: The Ballad of Gay Tony Discussie topic

Recommended Posts

• Reacties 304
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

41

• Nissan

29

• jobator

27

• Kenny-Petrovic

13

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

@ mevin

het zou kunnen,maar ik zou er niet op wachten

verder:

We kunnen nu speculeren over wat er in TBoGT komt,maar we moeten vooral ook trailer 2 afwachten,tot die tijd ga ik weer is TLaD uitspelen voor de 3de keer xD en mischien de gta 4 missies ook weer ff opnieuw,om het verhaal weer helemaal in me hoofd te krijgen.Dan kan TBoGT er mooi op aan sluiten zodra ik die ook koop :eten::tu:

greets :cya:

Geplaatst:

Heb de trailer bekeken en was zeer verrast over het feit dat er veel missie gebonden gebeurtenissen zullen volgen zoals bijvoorbeeld die sky crane. De fight club is zeker een goede aanwinst zodat er wat meer gebruik word gemaakt van het in-game counter en fight systeem. Ook heb ik een nieuwe auto gezien die lichtjes op een Aston Martin lijkt maar hierover kan ik zelf geen uitsluitsel geven. Ik hoop ook dat ze met de laatste dlc de hele nieuwe troep overzetten naar TLAD en de Originele GTA IV , daarmee bedoel ik dus auto's (en misschien ook de wapens al zullen er dan veel slot changes zijn zoals je in Vice City voor het eerste had)

Geplaatst: (bewerkt)

nieuwe helicopter, meer wapens, discoteken, meer mollen?

lol, laat het nu maar wel uitkomen voor de ps3 :duh:

Bewerkt: door Maikle
Geplaatst:

@hierboven

check frontpage van deze site ;-)

In ander nieuws: De trailer heeft mij bevestigd dat Bahama's Mama's (Nachtclub in Gta IV) gebruikt zal worden in de game. Ik heb met Death Incorporated al gezocht naar nachtclubs die langs buiten zichtbaar waren om te achterhalen of deze in Gay Tony zouden gebruikt worden en Bahama's Mama's was er een van. Ik had een vermoeden dat Bahamas Mamas gebruikt ging worden in Gay Tony en ik heb nog gelijk ook. Pauzeer de trailer op het eerste zicht van mensen die aan het dansen zijn net voor die auto voorbij gereden komt met nitro. Je zal volledig achteraan het logo van Bahama's Mama's zien.

Geplaatst:
Ik heb zoveel zin in de tweede dlc,weer lekker door liberty cruisen. :Y

lekker in een littlebird door star juntion heen manouwreren (hoe je dat ook schrijft xD)

dat ding zag er in de trailer heel wendbaar uit,dit gaat zeker VET worden!

Geplaatst:

Uiteraard is hij wendbaarder, het is een kleinere helicopter dan de twee die we nu kennen! :tu: De Annihilator is het meest logge luchtvoertuig, de Maverick is al een stukje wendbaarder. Maar deze.. Ik ben benieuwd! :Y

Geplaatst:
Uiteraard is hij wendbaarder, het is een kleinere helicopter dan de twee die we nu kennen! :tu: De Annihilator is het meest logge luchtvoertuig, de Maverick is al een stukje wendbaarder. Maar deze.. Ik ben benieuwd! :Y

mischien een idee om in TBoGT een fette clan film op te nemen?

Geplaatst:
Yay er komt een SWAT Tank!

Das een APC ;). Armored Personell Carrier. Word veel gebruikt voor het transporteren van soldaten in de oorlog.

Geplaatst:
Yay er komt een SWAT Tank!

Das een APC ;) . Armored Personell Carrier. Word veel gebruikt voor het transporteren van soldaten in de oorlog.

En die past nog wel in gta 4 vind ik.Maar zon lompe Rhino Tank gebaseerd op een Leopart of een Abrahams... nee

Greets :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...