Jump to content
Geplaatst:
comment_1367185

Op het nieuws forum is er bekend gemaakt waar het over gaat hier kun je erover dicussieren

wat verwachten jullie van de game wat zouden jullie erin willen etc

een klein feitje wat je denk ik wel terug ziet in de missie Three Leaf Clover is dat luiz daar op de grond ligt naast iemand die een van de overvallers neerschiet,

je zal luiz zeker terug zien wanneer hij de diamantdeal met niko en johhny en een joodse diamantdealer verpest Museum Piece

update: 27-05-09 23:06

de Gta: The Ballad of Gay Tony site is nu ook online staat nog niet zoveel op alleen een plaatje

update: 28-05-09 17:00

Zojuist de mail van rockstargames gelezen

als de nieuwe downloadable content uitkomt kan je The Lost And Damned & The Ballad of Bad Tony in 1 cd kopen in de winkel voor op de xbox het mooiste hiervan voor de mensen die geen gta IV hebben je hebt geen gta IV nodig voor deze twee uitbreidingen op cd

als ze ze koopt via xbox live dan heb je nog wel Gta IV nodig hou daar rekening mee!

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City delivers two games on one disc - the all-new episode The Ballad of Gay Tony and the first episode, The Lost and Damned - together on disc for the first time - for Xbox 360 for $39.99 and will not require a copy of the original Grand Theft Auto IV to play.

Bewerkt: door Kenny-Petrovic
Topictitel aangepast

• Reacties 304
  • Bezichtigingen 22k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1471077

@ mevin

het zou kunnen,maar ik zou er niet op wachten

verder:

We kunnen nu speculeren over wat er in TBoGT komt,maar we moeten vooral ook trailer 2 afwachten,tot die tijd ga ik weer is TLaD uitspelen voor de 3de keer xD en mischien de gta 4 missies ook weer ff opnieuw,om het verhaal weer helemaal in me hoofd te krijgen.Dan kan TBoGT er mooi op aan sluiten zodra ik die ook koop :eten::tu:

greets :cya:

Geplaatst:
comment_1471362

Heb de trailer bekeken en was zeer verrast over het feit dat er veel missie gebonden gebeurtenissen zullen volgen zoals bijvoorbeeld die sky crane. De fight club is zeker een goede aanwinst zodat er wat meer gebruik word gemaakt van het in-game counter en fight systeem. Ook heb ik een nieuwe auto gezien die lichtjes op een Aston Martin lijkt maar hierover kan ik zelf geen uitsluitsel geven. Ik hoop ook dat ze met de laatste dlc de hele nieuwe troep overzetten naar TLAD en de Originele GTA IV , daarmee bedoel ik dus auto's (en misschien ook de wapens al zullen er dan veel slot changes zijn zoals je in Vice City voor het eerste had)

Geplaatst:
comment_1471834

@hierboven

check frontpage van deze site ;-)

In ander nieuws: De trailer heeft mij bevestigd dat Bahama's Mama's (Nachtclub in Gta IV) gebruikt zal worden in de game. Ik heb met Death Incorporated al gezocht naar nachtclubs die langs buiten zichtbaar waren om te achterhalen of deze in Gay Tony zouden gebruikt worden en Bahama's Mama's was er een van. Ik had een vermoeden dat Bahamas Mamas gebruikt ging worden in Gay Tony en ik heb nog gelijk ook. Pauzeer de trailer op het eerste zicht van mensen die aan het dansen zijn net voor die auto voorbij gereden komt met nitro. Je zal volledig achteraan het logo van Bahama's Mama's zien.

Geplaatst:
comment_1472370
Ik heb zoveel zin in de tweede dlc,weer lekker door liberty cruisen. :Y

lekker in een littlebird door star juntion heen manouwreren (hoe je dat ook schrijft xD)

dat ding zag er in de trailer heel wendbaar uit,dit gaat zeker VET worden!

Geplaatst:
comment_1472668

Uiteraard is hij wendbaarder, het is een kleinere helicopter dan de twee die we nu kennen! :tu: De Annihilator is het meest logge luchtvoertuig, de Maverick is al een stukje wendbaarder. Maar deze.. Ik ben benieuwd! :Y

Geplaatst:
comment_1472758
Uiteraard is hij wendbaarder, het is een kleinere helicopter dan de twee die we nu kennen! :tu: De Annihilator is het meest logge luchtvoertuig, de Maverick is al een stukje wendbaarder. Maar deze.. Ik ben benieuwd! :Y

mischien een idee om in TBoGT een fette clan film op te nemen?

Geplaatst:
comment_1473725
Yay er komt een SWAT Tank!

Das een APC ;) . Armored Personell Carrier. Word veel gebruikt voor het transporteren van soldaten in de oorlog.

En die past nog wel in gta 4 vind ik.Maar zon lompe Rhino Tank gebaseerd op een Leopart of een Abrahams... nee

Greets :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.