.Stan Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Take-Two heeft tijdens een financieel gesprek laten weten dat Mafia II en Red Dead Redemption zijn uitgesteld. Beide games zouden nu in de planning staan voor de eerste helft van het nieuwe fiscale jaar, wat betekent dat ze tussen november 2009 en april 2010 moeten verschijnen. Men wil de ontwikkelaars meer tijd gunnen om de games zo perfect mogelijk te maken. Mafia II had echter nog geen vaste releasedatum en staat vooralsnog gepland voor "eind 2009", dus een release in november of december zou in feite geen echt uitstel zijn. Toch moeten we er rekening mee houden dat we tot begin 2010 op de games moeten wachten. Bron: www.gamersnet.nl Jammer voor de fans... Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Was natuurlijk ook wel een beetje te verwachten. Het moet echt een super spel worden, en dus moet het in de details uitgewerkt zijn. De gamer moet er plezier in hebben, het moet niet snel vervelen én Rockstar moet er natuurlijk geld aan verdienen. Dit allemaal moet maar net goed gaan. Dan zit je ook nog met bugs. Die moeten er uit gehaald worden enzovoorts. Kijk, het is natuurlijk beter en leuker om een goede, uitgewerkte game te spelen die wat later komt. Een game die snel uitkomt en niet leuk is heeft natuurlijk niemand iets aan. Laat ze de game maar lekker uitstellen, als er maar een goed resultaat komt Reageren
.Stan Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Was natuurlijk ook wel een beetje te verwachten. Het moet echt een super spel worden, en dus moet het in de details uitgewerkt zijn. De gamer moet er plezier in hebben, het moet niet snel vervelen én Rockstar moet er natuurlijk geld aan verdienen. Dit allemaal moet maar net goed gaan. Dan zit je ook nog met bugs. Die moeten er uit gehaald worden enzovoorts. Kijk, het is natuurlijk beter en leuker om een goede, uitgewerkte game te spelen die wat later komt. Een game die snel uitkomt en niet leuk is heeft natuurlijk niemand iets aan. Laat ze de game maar lekker uitstellen, als er maar een goed resultaat komt Ben het er helemaal mee eens, waar ik denk niet dat ik Red Dead Redemption ga halen, lijkt beetje op GTA, maar dan irri wapens etc. Mafia II lijkt me al iets leuker, maar die wordt het waarschijnlijk ook niet. STanboy96 Reageren
Racingfreak Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Best wel jammer van die Mafia II, daar keek ik wel naar uit. Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik vind dit erg jammer... Ik had me erg verheugt op alle twee deze games. Vooral op Red Dead Redemption omdat dat een soort van GTA is alleen dan in een Western jasje. Oftewel dat is weer iets heel nieuws. Maar ik had me ook verheugt op Mafia II omdat dat een goede game is met een geweldig verhaal. Ik bedoel dan kan ik ook eens afwisselen tussen Godfather en Mafia. Reageren
mem0 Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik had me ook erg verheugd op mafia II en red dead redemption. Maar als ik naar mafia gameplay kijk lijkt het net of ik GTA IV met een andere jaartal en andere wapens ik weet niet waarom maar het is gewoon zo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.