The Hulk Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Hier was nog geen topic van te vinden dus dan begin ik hem zelf maar. Binnenkort komt de fighting game Tekken 6 uit zoor de PSP, PS3 en XBOX 360. Zelf verheug ik me erg op deze game en ik ben een grote fan van de Tekken serie. Voor de leden die niet weten wat Tekken is: Tekken is zoals ik al zei een vecht game met veel soorten personages die in elke versie weer terug komen. Elke personage heeft een bepaalde verhaallijn die jij moet oplossen. Er zijn vele soorten spelmogelijkheden in Tekken 6 en er zijn 3 nieuwe personages beschikbaar. De multiplayer lijkt me ook erg leuk. In dit filmpje zie je een stukje verhaal en de gameplay van Tekken 6. Bewerkt: 27 mei 2009 door The Hulk Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik ben niet zo'n grote fan van de Tekken reeks. Maar tekken: Dark Resurection vond ik wel een redelijke goeie. Btw: Is dit niet de eerste Tekken game op xbox? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) lijkt me leuke game! . en dit is mijn 400ste post. Bewerkt: 27 mei 2009 door thegodfather91 Reageren
The Hulk Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik ben niet zo'n grote fan van de Tekken reeks.Maar tekken: Dark Resurection vond ik wel een redelijke goeie. Btw: Is dit niet de eerste Tekken game op xbox? Dit is inderdaad de eerste Tekken voor de XBOX Reageren
Deluxo Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 Ik heb niks met Tekken, nee. Het spel ziet er wel goed uit. Reageren
Demonitzu Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Er zijn vele soorten spelmogelijkheden in Tekken 6 en er zijn 3 nieuwe personages beschikbaar. De multiplayer lijkt me ook erg leuk. Geen 3 nieuwe, maar 8 nieuwe waarvan er 6 speelbaar zijn. 7 als je Nancy-MI847J's rol in Scenario Campaign meetelt. Er wordt wellicht nog een nieuwe character onthuld aanstaande maandag. Reageren
The Hulk Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Er zijn vele soorten spelmogelijkheden in Tekken 6 en er zijn 3 nieuwe personages beschikbaar. De multiplayer lijkt me ook erg leuk. Geen 3 nieuwe, maar 8 nieuwe waarvan er 6 speelbaar zijn. 7 als je Nancy-MI847J's rol in Scenario Campaign meetelt. Er wordt wellicht nog een nieuwe character onthuld aanstaande maandag. Bedankt! Dat wist ik nog niet. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik heb echt een bloedhekel aan dit soort stijl games . Veel te ruig allemaal Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Ik vind dat tekken een slechte gameplay heeft. Reageren
Nissan Geplaatst: 7 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2009 Vond Tekken altijd wel een grappig vechtspelletje. Met de komst van Street Fighter IV ben ik afgekickt totdat het volgende spel komt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.