DaRick1993 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Is het mogelijk om bomb da base II met twee speler te halen, want ik probeer het steeds met mijn vriend en het lukt maar niet PS: Ik en mijn vriend hebben headsets Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Er was hier al ergens een topic, waarin word uitgelegd hoe je alle drie de modi in time kan behalen, ik zal even zoeken of ik hem kan vinden. Volgens mij was het met 2 spelers erg moeilijk, maar niet onmogelijk, met 3 spelers heb je het een stuk makkelijker. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Er was hier al ergens een topic, waarin word uitgelegd hoe je alle drie de modi in time kan behalen, ik zal even zoeken of ik hem kan vinden. Volgens mij was het met 2 spelers erg moeilijk, maar niet onmogelijk, met 3 spelers heb je het een stuk makkelijker. Met twee spelers is het zeker mogelijk hoor. Je moet gewoon wat oefenen. Ik heb een paar maanden geleden met nick_kerkwijk nog een tijd van 4 minuten en nog wat gehaald, dus het is zeker niet onmogelijk. Doe het , met . Reageren
DaRick1993 Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Er was hier al ergens een topic, waarin word uitgelegd hoe je alle drie de modi in time kan behalen, ik zal even zoeken of ik hem kan vinden. Volgens mij was het met 2 spelers erg moeilijk, maar niet onmogelijk, met 3 spelers heb je het een stuk makkelijker. Met twee spelers is het zeker mogelijk hoor. Je moet gewoon wat oefenen. Ik heb een paar maanden geleden met nick_kerkwijk nog een tijd van 4 minuten en nog wat gehaald, dus het is zeker niet onmogelijk. Doe het , met . Het probleem is dat mijn vriend het niet via de glitch wil doen. Dus het lijkt onmogelijk om het te doen Bewerkt: 27 mei 2009 door DaRick1993 Reageren
jvj Geplaatst: 8 juni 2009 Rapport Geplaatst: 8 juni 2009 Er was hier al ergens een topic, waarin word uitgelegd hoe je alle drie de modi in time kan behalen, ik zal even zoeken of ik hem kan vinden. Volgens mij was het met 2 spelers erg moeilijk, maar niet onmogelijk, met 3 spelers heb je het een stuk makkelijker. Met twee spelers is het zeker mogelijk hoor. Je moet gewoon wat oefenen. Ik heb een paar maanden geleden met nick_kerkwijk nog een tijd van 4 minuten en nog wat gehaald, dus het is zeker niet onmogelijk. Doe het , met . Het probleem is dat mijn vriend het niet via de glitch wil doen. Dus het lijkt onmogelijk om het te doen ik wil dit ook behalen... wat is jou nickname bij R*social club? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.