j0uk3 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo, Gister heb ik per ongeluk mijn savegame van far cry 2 gedelete, Nu heb ik al een uur GeGoogled, en noch kon ik niks vinden. Heeft iemand misschien een savegame voor mij.? Het liefst een onder de 75% Alvast bedankt! Reageren
stefan321 Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Hallo,Gister heb ik per ongeluk mijn savegame van far cry 2 gedelete, Nu heb ik al een uur GeGoogled, en noch kon ik niks vinden. Heeft iemand misschien een savegame voor mij.? Het liefst een onder de 75% Alvast bedankt! ik heb er wel 1tje denk van 60% EDIT: nope laat maar is boven de 75% Bewerkt: 27 mei 2009 door stefan321 Reageren
Djmaddox Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Ik heb er eentje van 20%... Als je niks kan vinden kan ik je hem wel geven... PM me dan maar even. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.