Vegeta-Z Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo, Ik heb een probleem met het huis wat kenny je belooft. Je moet hiervoor $5000 betalen. Dat geld heb ik nu, maar waar moet ik het inleveren? Mvg. Laurens Reageren
.Corneria. Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Je moet gewoon terug naar het startpunt van de missie gaan. Daarna start de missie. .Corneria. Reageren
Vegeta-Z Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Je moet gewoon terug naar het startpunt van de missie gaan.Daarna start de missie. .Corneria. Dus je bedoeld terug naar kenny gaan? Of terug naar de missie? Gr. Vegeta-Z Reageren
Svenie Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Je moet gewoon terug naar het startpunt van de missie gaan.Daarna start de missie. .Corneria. Dus je bedoeld terug naar kenny gaan? Of terug naar de missie? Gr. Vegeta-Z Het lijkt me dat dat op hetzelfde neer komt. Je moet gewoon naar dit () symbool rijden om het geld aan Kenny te overhandigen en tegelijk de volgende missie Carpe 'Dime' te starten. Reageren
Vegeta-Z Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Je moet gewoon terug naar het startpunt van de missie gaan.Daarna start de missie. .Corneria. Dus je bedoeld terug naar kenny gaan? Of terug naar de missie? Gr. Vegeta-Z Het lijkt me dat dat op hetzelfde neer komt. Je moet gewoon naar dit () symbool rijden om het geld aan Kenny te overhandigen en tegelijk de volgende missie Carpe 'Dime' te starten. K? Er staat geen K op de map. Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb een probleem met het huis wat kenny je belooft.Je moet hiervoor $5000 betalen. Dat geld heb ik nu, maar waar moet ik het inleveren? Dat geld wordt gevraagd als je voor Kenny de missie "Natural Burn Killer" hebt gedaan. Als je nu eerst de missies: Kenny: Recruitment Drive Chan: Pimp His Ride Chan: Whack the Racers Chan: Jackin' Chan Zhou: Stealing the Show Zhou: Flatliner Zhou: Bomb Disposal doet, staat de K weer in beeld en kan je met je 5000 naar Kenny voor de missie Carpe 'Dime'. Reageren
Vegeta-Z Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb een probleem met het huis wat kenny je belooft.Je moet hiervoor $5000 betalen. Dat geld heb ik nu, maar waar moet ik het inleveren? Dat geld wordt gevraagd als je voor Kenny de missie "Natural Burn Killer" hebt gedaan. Als je nu eerst de missies: Kenny: Recruitment Drive Chan: Pimp His Ride Chan: Whack the Racers Chan: Jackin' Chan Zhou: Stealing the Show Zhou: Flatliner Zhou: Bomb Disposal doet, staat de K weer in beeld en kan je met je 5000 naar Kenny voor de missie Carpe 'Dime'. Ok bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.