Jump to content

Het spel vaalt vaak stil...


Thomassion

Recommended Posts

Vaak als ik aan het spelen ben blijft ie ineens hangen bijvoorbeeld als ik iets wil laden op pauze druk of iets anders. :[ Op task manager zegt ie dat ie nog draait maar eigenlijk doet ie niks meer en wachten helpt ook niet. Weet iemand waardoor het komt ? Ik heb een Quad core processor en ATI radeon 3850 en alles staat op medium.

Link to comment
Delen op andere websites

TY zat er al aan te denken maar wilde eerst antwoord om zeker te weten. :] Owjah en ik heb een 1GB card maar ik draai alles op medium moet ik dan met de 512 codes beginnen of met de 1GB toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

TY zat er al aan te denken maar wilde eerst antwoord om zeker te weten. :] Owjah en ik heb een 1GB card maar ik draai alles op medium moet ik dan met de 512 codes beginnen of met de 1GB toch ?

Begin met medium, en als alles goed gaan kan je code per code verhogen naar high. Tot als het niet meer goed draait dus.

Link to comment
Delen op andere websites

TY zat er al aan te denken maar wilde eerst antwoord om zeker te weten. :] Owjah en ik heb een 1GB card maar ik draai alles op medium moet ik dan met de 512 codes beginnen of met de 1GB toch ?

Begin met medium, en als alles goed gaan kan je code per code verhogen naar high. Tot als het niet meer goed draait dus.

Dys beetje zoals je TV je scherpte omhoog stellen tot het scherpst en als het beeld weer minder wordt teruggaan naar waar het hoogste was ? THANKS ! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

In patch 3 is er ook een command van dinges. Hier:

-noswapdelay - disable sleep delay before Present (disabe fix for hard Present stalls)

Probeer eens? Ik heb geen idee wat het is, maar het heeft met vastlopen te maken. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...