Nick_Kerkwijk Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Goededag mensen, Aangezien ik een ************ modem heb, heb ik besloten om een andere te kopen. Ik heb nu een (WAARDELOZE) Thomson Speedtouch 780 en ik ben hem spuugzat en ik ga hem gauw verbranden. Naja, ik weet niet echt wat een goed modem is, dus vraag ik hier maar welk modem jullie hebben . Dus weet iemand misschien ( Via eigen ervaring) wat een goed modem is en die sowieso PS3 Compitabel is? Dat is die verekte Thomson niet. Je zou me hier echt mee helpen (Sorry als dit topic hier niet thuis hoort, wist namelijk niet echt waar ik het neer moest zetten) Bewerkt: 27 mei 2009 door nick_kerkwijk Reageren
Hayte Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 en je weet 100% zeker dat het niet aan je router ligt maar aan je modem? Ik heb zelf een Motorola geval, type nummer weet ik even niet uit m'n hoofd, maar die had ik gewoon meegekregen met m'n (toen) @home abonnement Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 en je weet 100% zeker dat het niet aan je router ligt maar aan je modem?Ik heb zelf een Motorola geval, type nummer weet ik even niet uit m'n hoofd, maar die had ik gewoon meegekregen met m'n (toen) @home abonnement Ja, dat weet ik nogal zeker, omdat we niet eens een router hebben Het is zon router en modem in 1 ding... Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Waarom zou je van je modem/router af willen? Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 Waarom zou je van je modem/router af willen? Omdat die modem niet compitabel is met de PS3, dus moet ik er nu 1 hebben die dat wel is. Reageren
Mr. Psycho Geplaatst: 27 mei 2009 Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 euh, wij hebben een leuk 3 jaar oud dradloos netwerk routertje van US Robotics (naar mijn mening nog steeds het beste ) en daarmee ging PS3 zo goed als perfect (ik zeg zo goed als omdat het een tragen modem was en er dus af en toe es lagg was) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.