Jump to content

Internet Modem

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goededag mensen,

Aangezien ik een ************ modem heb, heb ik besloten om een andere te kopen. Ik heb nu een (WAARDELOZE) Thomson Speedtouch 780 en ik ben hem spuugzat en ik ga hem gauw verbranden. :)

Naja, ik weet niet echt wat een goed modem is, dus vraag ik hier maar welk modem jullie hebben :tu: .

Dus weet iemand misschien ( Via eigen ervaring) wat een goed modem is en die sowieso PS3 Compitabel is? Dat is die verekte Thomson niet.

Je zou me hier echt mee helpen :)

(Sorry als dit topic hier niet thuis hoort, wist namelijk niet echt waar ik het neer moest zetten)

Bewerkt: door nick_kerkwijk
Geplaatst:

en je weet 100% zeker dat het niet aan je router ligt maar aan je modem?

Ik heb zelf een Motorola geval, type nummer weet ik even niet uit m'n hoofd, maar die had ik gewoon meegekregen met m'n (toen) @home abonnement

Geplaatst:
en je weet 100% zeker dat het niet aan je router ligt maar aan je modem?

Ik heb zelf een Motorola geval, type nummer weet ik even niet uit m'n hoofd, maar die had ik gewoon meegekregen met m'n (toen) @home abonnement

Ja, dat weet ik nogal zeker, omdat we niet eens een router hebben :7

Het is zon router en modem in 1 ding...

Geplaatst:
Waarom zou je van je modem/router af willen? :puh:

Omdat die modem niet compitabel is met de PS3, dus moet ik er nu 1 hebben die dat wel is.

Geplaatst:

euh, wij hebben een leuk 3 jaar oud dradloos netwerk routertje van US Robotics (naar mijn mening nog steeds het beste ^_^) en daarmee ging PS3 zo goed als perfect

(ik zeg zo goed als omdat het een tragen modem was en er dus af en toe es lagg was)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...